Sobota 17-11-2018, imieniny Elżbiety, Samueli
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Wypadek tramwaju i osobówki Wypadek tramwaju i osobówki

Absurdy telefoniczne

Coraz szersze zastosowanie telefonu we wszystkich dziedzinach życia niejednokrotnie prowadzi do zbyt lekkomyślnego szafowania rozmowami telefonicznymi - czytamy w Dzienniku Bałtyckim z 28 kwietnia 1960 roku.

Sprzyja temu w dodatku fakt, że aparaty telefoniczne są zbyt łatwo dostępne. Można przecież uzyskać połączenie z miejsca pracy, z zakładu fryzjerskiego, z budki telefonicznej itd. W tej sytuacji bardzo pocieszająca jest troska o właściwe użytkowani aparatu telefonicznego jaką wykazuje personel sklepu spożywczego MHD nr 35 przy ul. Kochanowskiego. Ekspedientom tego sklepu ani przez myśl nie przejdzie odstąpienie od zasady używania telefonu wyłącznie dla potrzeb służbowych.
     Wprawdzie niektórzy klienci upierają się przy niedorzecznym żądaniu skorzystania z telefonu, motywując je np. - jak to miało miejsce 25 bm. - koniecznością wezwania pogotowia ratunkowego, ale w takich razach "niezłomni" ekspedienci ucinają dyskusję i przestają interesować się natarczywym klientem.
     I słusznie. Wiadomo przecież, że telefon został w sklepie zainstalowany w celu składania zamówień, a nie po to, by wzywać pogotowie. Na wypadek zaś gdyby pomocy potrzebował ktoś z personelu placówki MHD informujemy, że można będzie skorzystać z telefonu w jednym z sąsiednich sklepów.
oprac. Anieze
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
  • było i minęłło są komórki, których nie było, sieć tel. buła zniszczona i należało wybrać -mieszkania dla ludzi czy telefony.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2010-05-05)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Kuchnia, a aneks kuchenny
Kuchnia nowoczesna II
RTV + SZAFA
Kuchnia klasyczna