Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Niedziela 04-12-2016, imieniny Barbary, Jana
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

30 listopada godz. 9.14 Uff - nareszcie jesień! 30 listopada godz. 9.14 Uff - nareszcie jesień!

Chwalić trzeba po robocie

Kapitalny remont magazynu przewidziany jest na przyszły rok – ale już w tym roku niezbędna jest naprawa drewnianego pomostu i rynien, informował Dziennik Bałtycki z 7 września 1962 r.

Rozminęliśmy się z zasadą, że chwalić trzeba po robocie i na początku tego roku w ciepłych słowach odnotowaliśmy postanowienie Rejonu Budynków PKP w Elblągu o szybkiej naprawie rampy ładowniczej. Sprawa nie jest błaha, gdyż rampa ta na długości około 200 metrów jest okruszona i nie posiada spływu wód opadowych.
     Mało – brak jest ubikacji i wystarczy przyjść się obok rampy przy płocie, lub zajrzeć do pustych wagonów, aby stwierdzić skutki tego stanu rzeczy.
     Całość robót miała być zakończona do końca bieżącego miesiąca. Tymczasem w połowie sierpnia stan robót był prawie zerowy. Co będzie dalej? Obecnie wyładowuje się załadowuje się tu średnio30 wagonów na dobę, ale w momencie rozpoczęcia przewozów jesiennych ilość ta ulegnie co najmniej podwojeniu.
     Drugi „kwiatek”, to magazyn towarowy. Drewniana rampa jest w takim stanie, że przy załadunku ciężkich pojemników o wypadek nie trudno. Dziurawe rynny powodują przenikanie opadów deszczowych do magazynu, co grozi zamoczeniem składowanych towarów. Wprawdzie kapitalny remont magazynu przewidziany jest na przyszły rok – ale już w tym roku niezbędna jest naprawa drewnianego pomostu i rynien.
     Bądźmy dobrej myśli, że kierownictwo Rejonu Budynków PKP nie przejdzie do porządku nad obiema sprawami.
     Czekamy
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama