Poniedziałek 15-10-2018, imieniny Teresy, Florentyny
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Wybory 2018

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Oświetlenie uliczne inaczej Oświetlenie uliczne inaczej

Chwalić trzeba po robocie

Kapitalny remont magazynu przewidziany jest na przyszły rok – ale już w tym roku niezbędna jest naprawa drewnianego pomostu i rynien, informował Dziennik Bałtycki z 7 września 1962 r.

Rozminęliśmy się z zasadą, że chwalić trzeba po robocie i na początku tego roku w ciepłych słowach odnotowaliśmy postanowienie Rejonu Budynków PKP w Elblągu o szybkiej naprawie rampy ładowniczej. Sprawa nie jest błaha, gdyż rampa ta na długości około 200 metrów jest okruszona i nie posiada spływu wód opadowych.
     Mało – brak jest ubikacji i wystarczy przyjść się obok rampy przy płocie, lub zajrzeć do pustych wagonów, aby stwierdzić skutki tego stanu rzeczy.
     Całość robót miała być zakończona do końca bieżącego miesiąca. Tymczasem w połowie sierpnia stan robót był prawie zerowy. Co będzie dalej? Obecnie wyładowuje się załadowuje się tu średnio30 wagonów na dobę, ale w momencie rozpoczęcia przewozów jesiennych ilość ta ulegnie co najmniej podwojeniu.
     Drugi „kwiatek”, to magazyn towarowy. Drewniana rampa jest w takim stanie, że przy załadunku ciężkich pojemników o wypadek nie trudno. Dziurawe rynny powodują przenikanie opadów deszczowych do magazynu, co grozi zamoczeniem składowanych towarów. Wprawdzie kapitalny remont magazynu przewidziany jest na przyszły rok – ale już w tym roku niezbędna jest naprawa drewnianego pomostu i rynien.
     Bądźmy dobrej myśli, że kierownictwo Rejonu Budynków PKP nie przejdzie do porządku nad obiema sprawami.
     Czekamy
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Kuchnia, a aneks kuchenny
Kuchnia nowoczesna
RTV + SZAFA
Kuchnia nowoczesna III