Środa 14-11-2018, imieniny Emila, Wawrzyńca
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Reklama w Elblągu
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Wybory 2018

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Był sobie chodnik.... Był sobie chodnik....

Co będzie z linią 4?

Piątek 26 października 1951 r. Dziennik Bałtycki nr 280

Swego czasu na łamach naszego pisma poruszaliśmy sprawę wykończenia linii tramwajowej Nr 4 od dworca głównego do ul. Grottgera. Linia ta została wybudowana jeszcze w ubiegłym roku. Ze względu jednak na późne przystąpienie do prac w okresie jesiennych słot linię przeprowadzono prowizorycznie z zamiarem całkowitego ukończenia robót w 1951 r. Tymczasem minęła wiosna, lato nadeszła znów jesień, a nie widać wcale, aby miano przystąpić do usunięcia prowizoryczności linii.
     MPRB otrzymało wprawdzie zlecenie na ostateczne wykończenie linii jeszcze w tym roku, w przeciwnym bowiem razie przepadną przyznane kredyty i w przyszłym roku nie będzie na ten cel funduszów.
     Roboty jest więcej, a czasu bardzo mało, bo zaledwie dwa miesiące. Zachodzi więc poważna obawa, że MPRB nie zdoła w tym czasie wykończyć linii Nr 4. Przez całą wiosnę i lato nikt MZK nie pomyślał o dokończeniu robót, chociaż kilkakrotnie pisaliśmy o tym. Dopiero kiedy zachodzi groźba utraty kredytów, myśli się o ich ukończeniu.
     Przy obecnej sytuacji MPRB o ile nie otrzyma dodatkowej liczby robotników, nie będzie zdolne wykonać zadania. Dlatego też czynniki kompetentne powinny przyjść przedsiębiorstwu z pomocą i dodatkowo przydzielić odpowiednią siłę roboczą, potrzebną do wykończenia linii Nr 4.
oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Naszywka HERB ELBLĄGA
Polar z haftem
T-shirt biały z Twoim nadrukiem DTG PROMOCJA
Naszywki