UWAGA!

Czy to nie za dużo?

Środa, 6 czerwca 1951 r. Dziennik Bałtycki nr 154

Elbląskie tramwaje słynne są nie tylko na wybrzeżu lecz także i w innych dzielnicach Polski.
     Sława ich wcale jednak nie należy do dodatnich. Żółwie tempo jazdy oraz duże przerwy między przejazdami wagonów z końcowych przystanków, to najważniejsze bolączki MZK, które trudno zlikwidować ze względu na brak taboru i na opłakany stan tego, który jest w użyciu.
     Rozumiemy doskonale, że nie da się od razu zlikwidować trudności i doceniamy osiągnięcia MZK od pamiętnego faktu, kiedy to w 1946 r. wśród entuzjazmu 15 tysięcy mieszkańców Elbląga ruszył pierwszy wóz na linii tramwajowej Nr 1.
     Dzisiaj Elbląg liczy 60 tysięcy mieszkańców i ma aż 3 linie tramwajowe, na których kursuje 14 wozów. Wydaje nam się jednak, że pięciu kontrolerów biletowych na 14 wozów w dobie oszczędnościowej gospodarki i w okresie walki o obniżkę kosztów własnych, to stanowczo za dużo!
     Nic dziwnego, że w ramach budżetu Prez. MRN w Elblągu MZK jest deficytowa pozycja.
     
oprac. Olaf B.

Najnowsze artykuły w dziale Dawno temu

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem...
Reklama