Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Czwartek 08-12-2016, imieniny Marii, Wirgiliusza
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

TOMITA CUP 2016 TOMITA CUP 2016

Fabryka Papy bije rekordy w przetrzymywaniu wagonów

W listopadzie w ciągu tylko 10 dni przetrzymano 31 wagonów na 558 wagonogodzin, a kary z tego tytułu wynoszą 8.300 zł, informował Głos Elbląga z 18 listopada 1962 r.

Jak poinformował nas kierownik ekspedycji kolejowej PKP spośród elbląskich zakładów pracy w okresie tegorocznych przewozów jesiennych najwięcej wagonów przetrzymuje Fabryka Papy. W październiku np. na stacji kolejowej pod czynnościami załadunkowymi i wyładunkowymi przetrzymano 28 wagonów na 248 wagonogodzin, płacąc za to 6.345 zł kar umownych. W listopadzie w ciągu tylko 10 dni przetrzymano 31 wagonów na 558 wagonogodzin, a kary z tego tytułu wynoszą 8.300 zł.
     Wszelkie interwencje kierownictwa ekspedycji kolejowej w dyrekcji fabryki Papy w sprawie przetrzymywania wagonów nie przynoszą żadnego skutku.
     Może poruszoną przez nas sprawą zainteresuje się dyrekcja zakładów Papy w Gdańsku.
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama