Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Wtorek 06-12-2016, imieniny Mikołaja, Emiliana
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Garnitur

Wszelkie poprawki do kupionego garnituru spółdzielnia „Zryw” wykonuje bezpłatnie, informował Dziennik Bałtycki z 29 marca 1955 r.

Kupując garnitur w sklepie PSS nr 58 przy ul. Robotniczej w Elblągu zwróciłem uwagę na tablice z napisem „Uwzględniamy reklamacje dotyczące zakupionej u nas konfekcji”.
     Podczas przymiarki garnituru spostrzegłem kilka usterek. Zwróciłem na to uwagę kierownikowi sklepu który oświadczył, że garnitur jest wykonany z robotniczej spółdzielni pracy „Zryw” przy ul. Żymierskiego i wszelkie poprawki spółdzielnia wykonuje bezpłatnie.
     Kupiłem więc garnitur i otrzymałem skierowanie do spółdzielni „Zryw”, by poprawiła garnitur.
     W spółdzielni otrzymałem odpowiedź, że nie jest ona zobowiązana do robienia poprawek. Z konieczności musiałem się udać do krawca prywatnego, który zażądał 150 zł za poprawki.
     Dobrze byłoby, aby kierownictwo spółdzielni krawieckiej „Zryw” i kierownictwo sklepu PSS nr 58 wyjaśniły powyższą sprawę i nie wyrządzały swym klientom podobnych „niespodzianek”.
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama