Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Środa 07-12-2016, imieniny Ambrożego, Marcina
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Grunt jest sprawdzany pod przyszłą budowę Grunt jest sprawdzany pod przyszłą budowę

Kierowca musi być trzeźwy

Wielu lekkomyślnych szoferów w czasie służby „zagląda” do kieliszka, informował Głos Wybrzeża z 12 stycznia 1954 r.

Na terenie naszego miasta zwiększyła się ostatnio ilość wypadków, oraz zatrzymania kierowców samochodowych w stanie nietrzeźwym. Pomimo że praca ich jest niezwykle odpowiedzialna, wymagająca trzeźwości umysłu, wielu lekkomyślnych szoferów w czasie służby „zagląda” do kieliszka. W rezultacie powodują oni wypadki uliczne zakończone niejednokrotnie kalectwem lub śmiercią.
     I tak np. będąc w stanie nietrzeźwym Ryszard W. spowodował wypadek, na skutek którego kilku pracowników PSS odniosło poważne obrażenia cielesne.
     Odebrano mu prawo jazdy na trzy lata. Stracił również prawo jazdy ob. Aleksander M. którego stan nietrzeźwy był przyczyną wypadku. Na szczęście nie było ofiar.
     Wypadki te, a można ich przytoczyć więcej, wskazują, na konieczność zwrócenia baczniejszej uwagi na to, aby kierowcy samochodowi w czasie pełnienia służby byli trzeźwi. Szczególnie sprawą tą zainteresować się muszą rady zakładowe. Z wypadków upijania się szoferów należy wyciągnąć wnioski, trzeba je tępić – wykorzystując w tym celu również radiowęzły i gazetki ścienne.
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Mój smutku! Już 50 lat ludzie nie potrafią zrozumieć tej prostej prawdy. Piłeś to nie jedź!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    MARECKI(2004-01-12)
  • Ciekawe, że 50 lat temu kierowcy nie "pracowali", tylko "pełnili służbę" a poza tym niewiele się zmieniło. Właściwie ten trend powraca, bo wielu obecnych pracodawców woli żeby im "służyć" niż u nch pracować!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Bassman(2004-01-13)
Reklama