UWAGA!

Klient płaci i wymaga

Kilka dni temu, jeden z naszych czytelników ob. Łapanowski kupił w sklepie MHD Art. Przem. nr 48 przy ul. 1 Maja 50 półbuty męskie, płacąc za nie 361 zł. Po włożeniu ich na nogi okazało się, że buty są różne. Po prostu każdy inny, informował Dziennik Bałtycki z 23 sierpnia 1957 r.

Co w takim wypadku robi klient? Idzie do sklepu i domaga się wymiany, prawda?
     Taki w zasadzie być powinien porządek rzeczy, ale nie w elbląskim MHD. Butów nie wymieniono, usiłując uzasadnić koniecznością „uzgodnienia” zamiany z dyrekcją. W efekcie klient wydał pieniądze, a chodzi bez butów.
     Wiem, że kierownik nie jest tu winien, bowiem takie buty otrzymał z wytwórni. Mimo to trzeba je było zamienić od razu, a kwestię straty przedsiębiorstwa winna uregulować dyrekcja MHD Art. Przem. z wytwórnią.
     Klient płaci, a więc wymaga dobrego towaru i nie obchodzą ani brakoroby z wytwórni obuwia, ani też interesy sprzedawcy.
oprac. Olaf B.

Najnowsze artykuły w dziale Dawno temu

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem...
Reklama