Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Niedziela 11-12-2016, imieniny Damazego, Daniela
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Kłopoty z lakiernią

Elbląskie Zakłady Napraw Samochodowych już w 1960 roku złożyły formalne zapotrzebowanie na stal z terminem realizacji w połowie ubiegłego roku. Termin minął, a zamówienie nie zostało zrealizowane, informował Dziennik Bałtycki z 2 marca 1962 r.

Elbląskie Zakłady Napraw Samochodowych mają poważne kłopoty z lakiernią, a właściwie z jej budową. Lakiernia ta jest ważnym elementem w planach rozwojowych zakładów .
     Po jej uruchomieniu, co zgodnie z harmonogramem robót ma nastąpić w 1963 roku, jej przepustowość roczna wyniesie 1500 autobusów.
     Rzecz jasna moment ten uwzględniony został w 5-letnim planie produkcji. Kredyt na kontynuowanie robót w bieżącym roku, w wysokości 5,6 mln złotych – jest zapewniony. Roboty prowadzi PRK w Gdańsku.
     Tymczasem zaszła obecnie poważna groźba zahamowania robót. Chodzi o brak stali na konstrukcję dachową. Sprawa wygląda na czyjeś niedopatrzenie i to nie EZNS. Zakłady już w 1960 roku złożyły formalne zapotrzebowanie na stal z terminem realizacji w połowie ubiegłego roku. Termin minął, a zamówienie nie zostało zrealizowane.
     Dopiero obecnie, po wielu interwencjach i zabiegach PRK otrzyma część materiału. To nie rozwiąże jeszcze problemu. Dlatego też sprawą tą powinno zająć się bezpośrednio Zjednoczenie Zaplecza Technicznego Motoryzacji w Warszawie. Dodajmy, że sprawa terminowego ukończenia tej budowy jest tym pilniejsza, że warunki pracy w istniejącej obecnie lakierni są bardzo ciężkie i stanowią podstawową troskę i bolączkę dyrekcji EZNS, nie mówiąc już o samej załodze.
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Reklama