Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Piątek 02-12-2016, imieniny Pauliny, Piotra
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Krytyka nie pomogła

Kto przy pomocy łokci i pięści dostanie się do tramwaju, ten jest gnieciony i miażdżony, ze wszystkich stron, informował Dziennik Bałtycki z 24 listopada 1951 r.

Pomimo naszych wzmianek kierownictwo Tramwajów Miejskich w dalszym ciągu nie wypuszcza przyczepek na linii Nr 2 w godzinach większego natężenia ruchu. Przez tego rodzaju postępowanie naraża się pasażerów na opóźnienia, na skutek niemożności dojazdu.
     Kto przy pomocy łokci i pięści dostanie się do wozu, ten jest gnieciony i miażdżony, ze wszystkich stron. A wreszcie ostatni argument, który powinien trafić do przekonania dyrekcji, otóż w takim ścisku przynajmniej połowa pasażerów podróżuje „na gapę” ponieważ konduktora nie jest w stanie skasować biletów.
     Najwyższy czas pomyśleć o tym drobnym, a tak istotnym udogodnieniu dla pasażerów.
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama