Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Niedziela 04-12-2016, imieniny Barbary, Jana
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

LISTOPADOWA POGODA NAD ZAWADĄ LISTOPADOWA POGODA NAD ZAWADĄ

O sprawniejszą obsługę

Kierownictwo bufetu na stacji kolejowej w Elblągu niewątpliwie postara się o to, by zwiększyć obsługę ku zadowoleniu tak gości, jak i przepracowanych kelnerek, informuje Dziennik Bałtycki z 19 listopada 1951 r.

Sprawna obsługa klienta – to dziś dewiza wszystkich zakładów zbiorowego żywienia, sklepów, to jeden z punktów ich współzawodnictwa.
     Niestety tej „ambicji” nie ma bufet na stacji w Elblągu. Świadectwem tego niech będzie fakt, który obserwowałem dnia 13 bm. Trzej podróżni, i ja między nimi, zamówili obiad, na którego podanie musieli czekać tylko... 1 godzinę. Obiad, nawiasem mówiąc, smaczny i obfity, był niestety zimny.
     Nie dosyć na tym, że czekali na podanie obiadu godzinę, to jeszcze drugie tyle musieli czekać na uregulowanie rachunku.
     Kelnerka usprawiedliwiała się co prawda nadmiarem gościnności w sali, to jednak podróżni wyciągnęli inny wniosek – za mało obsługi, składa się ona bowiem zaledwie z dwu osób na taką dużą salę.
     Kierownictwo lokalu niewątpliwie postara się o to, by zwiększyć obsługę ku zadowoleniu tak gości, jak i przepracowanych kelnerek. (Alfred Januszczak – korespondent)
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama