Wtorek 19-06-2018, imieniny Gerwazego, Protazego
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

PKP pod rozwagę

Środa, 23 maja 1951 r. Dziennik Bałtycki nr 140

MALBORK. Polskie Koleje Państwowe, instytucja użyteczności publicznej pozostająca w służbie mas pracujących, winna wszystkie swoje wysiłki skierować w kierunku wykonania tych zadań.
     Niezupełnie zrozumiała to stacja PKP w Malborku. Od dłuższego okresu podróżni boleją nad brakiem drugiej kasy biletowej. Stacja Malbork jako węzłowa, uruchomiła tylko jedną kasę, pomimo to, że posiada cztery okienka biletowe.
     Biorąc pod uwagę liczne zażalenia wpływające z tego powodu od ludności, Komisja Komunikacyjna PRN po przeprowadzeniu kontroli, wydała polecenie otwarcia drugiej kasy biletowej.
     W odpowiedzi na to PKP w Malborku oficjalnym pismem powiadomiło Prezydium PRN o uruchomieniu drugiej kasy w godzinach rannych i wieczornych.
     Jak wygląda to w praktyce?
     Druga kasa biletowa w godzinach rannych i wieczornych jest albo zamknięta na głucho, albo czynna w okresie najmniejszego nasilenia.
     W dniu 13 maja br. o godzinie 6.30 rano, czynna była tylko jedna kasa. Około 40 podróżnych siłą faktu nie mogło udać się w przewidzianą podróż z powodu niemożności nabycia biletu. Liczne, nie przynoszące pochwały i głośno wyrażane „komplementy” pod adresem PKP towarzyszyły stwierdzeniu tego faktu.
     Czas, aby druga kasa biletowa uruchomiona została faktycznie, a nie na piśmie do Prezydium PRN.
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Ubezpieczenia OC i AC
Serwis i oryginalne części Audi
Autoryzowany Serwis Citroen Hadm Gramatowski
Serwis i Części VW - HADM Gramatowski