Piątek 20-07-2018, imieniny Czesława, Małgorzaty
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Konstrukcje współczesności Konstrukcje współczesności

Pod adresem MZBM w Elblągu

W zimie chcąc uchronić przed chłodem rodzinę, zmuszony byłem ogrzewać mieszkanie grzejnikami elektrycznymi i palnikami gazowymi opisywał w liście obywatel Elbląga, informował Głos Elbląga z 19 maja 1963 r.

Do redakcji wpłynął list czytelnika Józefa T., który straciwszy nadzieję na załatwienie swej sprawy drogą tak zwaną „urzędową”, zwraca się do nas o pomoc.
     Oto treść listu:
     W październiku ubiegłego roku, zwróciłem się do kierownika rejonu ADM przy ul. Giermków 11 oraz dyrekcji MZBM w Elblągu z prośbą o usunięcie w mieszkaniu usterek istniejących z winy wykonawcy. O swoich kłopotach powiadomiłem również osobiście i kilkakrotnie telefonicznie MZBM oraz ADM.
     W czasie zimy marzłem wraz z dziećmi (w tym jedno niemowlę) w mieszkaniu, gdyż z czterech grzejników trzy nie grzały. Ściana przylegająca do łazienki nasiąknięta jest wodą, która spływa z rury wodociągowej. W czasie opadów atmosferycznych poprzez uszkodzony dach – woda zalewa sufity i ściany łazienki.
     W wyniku interwencji, mieszkanie moje trzykrotnie odwiedzane było przez pracowników MZBM. Niestety, wizyty te w niczym nie poprawiły sytuacji. Minęła jesień, przeszła zima, a ja wciąż czekam na usunięcie zgłoszonych usterek. Nadal nie mogę korzystać z ogrzewania oraz łazienki. W zimie chcąc uchronić przed chłodem rodzinę, zmuszony byłem ogrzewać mieszkanie grzejnikami elektrycznymi i palnikami gazowymi.
     Przez półtora roku płacę normalną stawkę za ogrzewanie mieszkania, pomimo że z ogrzewania tego nie korzystam. Wiadomo mi, że istnieje Kodeks Postępowania Administracyjnego mający za zadanie usprawnić pracę administracji państwowej. Zastanawiam się, czy kodeks ten nie obowiązuje MZBM i ADM? Dlaczego na moje pismo do MZBM w myśl obowiązujących przepisów, nie otrzymałem odpowiedzi w ciągi 14 dni?
     
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Bardzo interesujace;). Takie teksty powinny byc na stronie w stylu www.historia-elblaga.pl ;)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    pawel(2003-05-19)
  • pawel : k..!,ja wiem!ty to zrobiles specjalnie!swoja droga jozek byl kolmuch i to straszny.zamiast dac chlopakom na pol litra i by bylo zrobione,to on z zalami i skargami nawet po gazetach..,i tak mu nie zrobili...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    bez(2003-05-19)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Pieczątki Firmowe
Plecaki i tornistry
Szkolna Wyprawka
Powrót Do Szkoły