Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Piątek 09-12-2016, imieniny Wiesława, Leokadii
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Tramwajowa samowola

Niektóre konduktorki w tramwajach, otrzymując pieniądze, nie wydają 5 gr. reszty, informował Dziennik Bałtycki z 15 stycznia 1954 r.

Dawno już nie pisaliśmy o elbląskich tramwajach, które prawdopodobnie zapomniały o krytyce.
     Zapytujemy więc:
     Dlaczego konduktorki wozów motorowych dają sygnał do odjazdu, a motorniczy stosuje się do niego, kiedy z wozów nie wysiadła jeszcze połowa pasażerów, przeważnie dzieci szkolnych?
     Dlaczego w dniu 5 bm. wóz motorowy nr 12 (tramwaj nr 1 – godz. 21) nie zatrzymał się na przystanku przy ul. Morszyńskiej i Grottgera.
     Dlaczego wreszcie niektóre konduktorki, otrzymując pieniądze, nie wydają 5 gr. reszty?
     Może dyrekcja tramwajów miejskich wyjaśni te sprawy.
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
Reklama