Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Piątek 02-12-2016, imieniny Pauliny, Piotra
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Trzeba mieć szczęście

Centrala telefoniczna w Zakładach Mechanicznych nie działa prawidłowo, informował Głos Wybrzeża z 30 stycznia 1954 r

Od dłuższego czasu centrala telefoniczna Zakładów Mechanicznych w Elblągu nie pracuje należycie. Pomimo że sygnał wywoławczy wskazuje, że nie jest ona zajęta, obsługa centrali nie odpowiada.
     „Trzeba mieć szczęście” – mówią zdenerwowani interesanci, który godzinami nieraz nie mogą otrzymać połączenia z potrzebnym działem zakładów.
     Zdaje się jednak, że za dużo „szczęścia” posiada sama obsługa centrali, której pracy nie kontroluje kierownictwo administracyjne zakładów.
     Warto pomyśleć o usprawnieniu pracy centrali telefonicznej w kluczowym zakładzie naszego miasta.
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
Reklama