Wtorek 21-08-2018, imieniny Kazimiery, Joanny
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Trzeba mieć szczęście

Centrala telefoniczna w Zakładach Mechanicznych nie działa prawidłowo, informował Głos Wybrzeża z 30 stycznia 1954 r

Od dłuższego czasu centrala telefoniczna Zakładów Mechanicznych w Elblągu nie pracuje należycie. Pomimo że sygnał wywoławczy wskazuje, że nie jest ona zajęta, obsługa centrali nie odpowiada.
     „Trzeba mieć szczęście” – mówią zdenerwowani interesanci, który godzinami nieraz nie mogą otrzymać połączenia z potrzebnym działem zakładów.
     Zdaje się jednak, że za dużo „szczęścia” posiada sama obsługa centrali, której pracy nie kontroluje kierownictwo administracyjne zakładów.
     Warto pomyśleć o usprawnieniu pracy centrali telefonicznej w kluczowym zakładzie naszego miasta.
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Powrót Do Szkoły
Pieczątki Trodat
Wyprawka Szkolna
Clinex Grill