Środa 14-11-2018, imieniny Emila, Wawrzyńca
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Reklama w Elblągu
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Wybory 2018

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Wypadek Wypadek

Trzeba usunąć niedociągnięcia

Przepełnienie w pociągu nie tylko utrudnia pracę konduktorowi, ale także przejazd pasażerom, informował Dziennik Bałtycki z 20 grudnia 1951 r.

Pociąg, odchodzący z Malborka do Elbląga o godz. 06.51, jest zawsze przepełniony, gdyż składa się tylko z czterech wagonów, wliczając w to wagon ochronny i drugiej klasy.
      Pozostałych wagonów jest za mało, jak na pociąg roboczy, którym jeżdżą pracownicy do Królewa, Starego Pola, Gronowa i młodzież szkolna do Elbląga. Przepełnienie nie tylko utrudnia pracę konduktorowi, ale także przejazd pasażerom, którzy proszą o zwiększenie składu pociągu.
      Na stacjach zarówno w Malborku jak i w Elblągu podróżni odczuwają poważny brak informatorów. Szczególnie w Malborku, który jest poważnym węzłem komunikacyjnym, informator jest niezbędny.
      Podróżni udający się do odległych punktów Polski, ewentualnie do miejscowości, gdzie nie unikniona jest zmiana pociągu, spieszą po informacje do dziennika, nad którym widnieje napis: „Informator”, odchodzą jednak niestety rozczarowani, gdyż za okienkiem nikt nie urzęduje. Bardziej zapobiegliwi udają się do biletera, który nie zawsze może udzielić wyczerpującej odpowiedzi.
     
oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

OKOWOKO s.c.
Okulary korekcyjne GIANFRANCO FERRE
Płyn Hayne
Okulary korekcyjne CHRISTIAN LACROIX