Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Środa 07-12-2016, imieniny Ambrożego, Marcina
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Gronowo Górne z lotu ptaka Gronowo Górne z lotu ptaka

Ubrrr...

Reklama ściąga do okien wystawienniczych bardzo dużo przechodniów, informował Dziennik Bałtycki z 15 września 1955 r.

„Reklama jest dźwignią handlu”. W myśl tego hasła pracuje elbląski „Dom Mody”, którego reklama ściąga do okien wystawienniczych bardzo dużo przechodniów.
     A wiecie Czytelnicy, dlaczego?
     Po prostu trudno ją odcyfrować. Musisz długo postać i uważnie odczytywać, by dowiedzieć się, o co chodzi. Na przykład:
     UBRANIA UBR, CHŁOPIĘCE, PELISY. DAM, FUTRA MĘSKIE
     Albo:
     WYKONUJEMY ZAMÓWIENIA NA SUKIENKI, BLUZKI, SPÓDNICE, GARSONKI SOLIDNIE, MODNIE I PRAKTUCZNIE.
     Równie „praktucznie” byłoby zastąpić te napisy innymi, bezbłędnymi.
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama