Poniedziałek 18-06-2018, imieniny Elżbiety, Marka
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Ubrrr...

Reklama ściąga do okien wystawienniczych bardzo dużo przechodniów, informował Dziennik Bałtycki z 15 września 1955 r.

„Reklama jest dźwignią handlu”. W myśl tego hasła pracuje elbląski „Dom Mody”, którego reklama ściąga do okien wystawienniczych bardzo dużo przechodniów.
     A wiecie Czytelnicy, dlaczego?
     Po prostu trudno ją odcyfrować. Musisz długo postać i uważnie odczytywać, by dowiedzieć się, o co chodzi. Na przykład:
     UBRANIA UBR, CHŁOPIĘCE, PELISY. DAM, FUTRA MĘSKIE
     Albo:
     WYKONUJEMY ZAMÓWIENIA NA SUKIENKI, BLUZKI, SPÓDNICE, GARSONKI SOLIDNIE, MODNIE I PRAKTUCZNIE.
     Równie „praktucznie” byłoby zastąpić te napisy innymi, bezbłędnymi.
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

karma p. falista
Krewetkarium
karma kanarek
Ochotka żywa