Niedziela 27-05-2018, imieniny Augustyna, Juliana
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Ułatwienie czy utrudnienie

Często chwalimy elbląską pocztę, ale niestety przyszła kolej na wniesienie pretensji - czytamy w Dzienniku Bałtyckim z 8 grudnia 1961 roku.

Urząd Pocztowy w Tolkmicku sprzedaje do godz. 12 bilety na PKS. Normalnie jest przyjęte, że na pół godziny przed odejściem autobusu kasa powinna być czynna. Tymczasem w dniu 2 grudnia br. czynne było tylko jedno okienko i na 11 minut przed odejściem autobusu pracownik poczty przyjmował paczki i odmówił sprzedaży biletów w pierwszej kolejności.
     W rezultacie kilku pasażerów musiało w autobusie nr 1940 odchodzącym z Tolkmicka o godz. 12 dopłacić każdy po 1,80 zł. Winnych niby nie ma, bo była kolejka, a poczta kończy urzędowanie przed przerwą obiadową o godz. 12, ale pasażerowie klęli solidnie. Coś tu proszę Poczty, trzeba uregulować, lub komuś zwrócić uwagę.

j.r.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Hosting WWW START
Domena .pl
Podpis elektroniczny zestaw na 2 lata (bez czytnika)
Podpis elektroniczny zestaw na 1 rok