Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Wtorek 06-12-2016, imieniny Mikołaja, Emiliana
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Cięcie kosztów remontu ulic ? Cięcie kosztów remontu ulic ?

Uprzywilejowani klienci

Zwracamy się do dyrekcji miejscowych placówek handlowych o pouczenie kierowników sklepów i personelu sklepowego o właściwej obsłudze wszystkich kupujących, informował Głos Elbląga z 22 stycznia 1962 r.

We wszystkich prawie sklepach elbląskich od pewnego czasu stosuje się sprzedaż wina poza kolejką. Po prostu, bez wzglądu na ilość osób oczekujących na załatwienie, do lady podchodzi amator wina, a sprzedawczyni, czy też sprzedawca obsługuje go z pominięciem kolejności. Na interwencję i pytania dlaczego amatorzy wina cieszą się specjalnymi względami otrzymuje się odpowiedź, że otrzymano takie zarządzenie... W Wydziale Handlu Prezydium MRN, gdzie zasięgnęliśmy opinii w poruszonej sprawie, wyjaśniono nam, że zarządzenia takiego nie było i sprzedawcy nie mogą się na nie powoływać.
     Dlatego też zwracamy się do dyrekcji miejscowych placówek handlowych o pouczenie kierowników sklepów i personelu sklepowego o właściwej obsłudze wszystkich kupujących bez podziału na „droższych” czy „tańszych” klientów.
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama