Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Piątek 09-12-2016, imieniny Wiesława, Leokadii
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Wędrówka kadzi

Dział głównego mechanika nie wykonał powierzonych mu dawno prac, a chcąc pozbyć się kłopotu kazał załadować nie naprawioną kadź na wagony i wywieść gdzieś w jak najdalej oddalony kąt zakładu, informował Dziennik Bałtycki z 6 lipca 1954 r.

Jeszcze w ubiegłym roku ukazały się krytyczne artykuły i nadawane były audycje zakładowego radiowęzła o dobrej kadzi odlewniczej, wyrzuconej aż za parowozownię Zakładów Mechanicznych w Elblągu. Wreszcie kadź zabrano i przekazano do działu głównego mechanika, gdzie miały być dokonane pewne poprawki w celu zastosowania jej do produkcji.
     I cóż się okazało? Pomimo kilkakrotnych interwencji ustnych i pisemnych przez kierownictwo pieców, dział głównego mechanika nie wykonał powierzonych mu dawno prac, a chcąc pozbyć się kłopotu kazał załadować nie naprawioną kadź na wagony i wywieść gdzieś w jak najdalej oddalony kąt zakładu.
     Robotnicy transportu od 3 tygodni przetaczają wagon z kadzią i złomem po całym zakładzie, pokazując całej załodze namacalny dowód niedbalstwa.
     Czy nie lepiej było naprawić?
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama