Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 10-12-2016, imieniny Bogdana, Julii
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Za lekceważenie pasażerów – nagana

Właściwie głównym „winowajcą” okazał się kierowca uszkodzonego autobusu , który ze względu na krótki staż pracy nie znał jeszcze techniki przekazywania informacji o potrzebie technicznej pomocy, informował Dziennik Bałtycki z 23 września 1962 r.


     Jak informuje nas dyrektor Oddziału Państwowej Komunikacji Samochodowej w Elblągu pan Witold P. przeprowadzono dochodzenie w celu zbadania przyczyn, dla których z dużym opóźnieniem wysłano pomoc techniczną dla autobusu jaki uległ awarii w dniu 7 bm. w Suchaczu. Właściwie głównym „winowajcą” okazał się kierowca uszkodzonego autobusu, który ze względu na krótki staż pracy nie znał jeszcze techniki przekazywania informacji o potrzebie technicznej pomocy. To przedłużyło sprawę tym bardziej, że jego rozmówcą w pierwszym przypadku był pracownik Oddziału PKS – kierowca, a dopiero drugi telefon odebrał dyżurny ruchu. Dyrektor Palczewski pisze także, że mechanik pogotowia technicznego zabrał możliwe wszystkie części techniczne, a to z braku dokładniejszej orientacji o przyczynach awarii. Szkoda jedynie, że zabrakło wśród nich elementarnego wyposażenia, jakim jest linka do holowania. Żeby uniknąć na przyszłość takich nieporozumień kierowcę autobusu awaryjnego oraz dyżurnego ruchu ukarano naganą ze niewłaściwy sposób obsłużenia pasażerów, korzystających z tej trasy.
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama