Piątek 19-10-2018, imieniny Jana, Pawła
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Za lekceważenie pasażerów – nagana

Właściwie głównym „winowajcą” okazał się kierowca uszkodzonego autobusu , który ze względu na krótki staż pracy nie znał jeszcze techniki przekazywania informacji o potrzebie technicznej pomocy, informował Dziennik Bałtycki z 23 września 1962 r.


     Jak informuje nas dyrektor Oddziału Państwowej Komunikacji Samochodowej w Elblągu pan Witold P. przeprowadzono dochodzenie w celu zbadania przyczyn, dla których z dużym opóźnieniem wysłano pomoc techniczną dla autobusu jaki uległ awarii w dniu 7 bm. w Suchaczu. Właściwie głównym „winowajcą” okazał się kierowca uszkodzonego autobusu, który ze względu na krótki staż pracy nie znał jeszcze techniki przekazywania informacji o potrzebie technicznej pomocy. To przedłużyło sprawę tym bardziej, że jego rozmówcą w pierwszym przypadku był pracownik Oddziału PKS – kierowca, a dopiero drugi telefon odebrał dyżurny ruchu. Dyrektor Palczewski pisze także, że mechanik pogotowia technicznego zabrał możliwe wszystkie części techniczne, a to z braku dokładniejszej orientacji o przyczynach awarii. Szkoda jedynie, że zabrakło wśród nich elementarnego wyposażenia, jakim jest linka do holowania. Żeby uniknąć na przyszłość takich nieporozumień kierowcę autobusu awaryjnego oraz dyżurnego ruchu ukarano naganą ze niewłaściwy sposób obsłużenia pasażerów, korzystających z tej trasy.
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Czytnik kart kryptograficznych
Podpis elektroniczny zestaw na 2 lata
Konto poczty elektronicznej
Domena funkcyjna .com.pl