UWAGA!

Zła obsługa

Im gorsza obsługa w sklepach spożywczych, tym gorzej z wykonaniem planu, informował Dziennik Bałtycki z 7 listopada 1955 r.

Słyszy się często, że MHD nie wykonuje planów i że wpływa na to wiele przyczyn: zła organizacja pracy, słaby transport itp. Ale czy główną przyczyną nie jest przypadkiem niski poziom placówek handlowych?
     Oto jaskrawy przykład: 25 ub. m., o godz. 6.30 do sklepu spożywczego MHD przy ul. Malborskiej wszedł pewien starszy mężczyzna i poprosił o trzy jajka. Sprzedawczyni podała mu je bez słowa, a kiedy klient poprosił o ich prześwietlenie, by przekonać się, czy są świeże, donośnym, zdenerwowanym głosem zawołała:
     - Co za zawracanie głowy! Jeszcze czego, będę się bawić prześwietlaniem jaj! Chce pan, to może brać, a czy są świeże, nie wiem, bo na nich nie siedziałam.
     Cóż miał robić kupujący? Zabrał towar, zapłacił i zamierzał spożyć jajka na drugi śniadanie. Okazało się jednak, że wszystkie trzy były zepsute i trzeba je było wyrzucić.
     
oprac. Olaf B.

Najnowsze artykuły w dziale Dawno temu

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem...
  • W głowach się ludziom przewraca- prześwietlać jaja? Brak pieniędzy na prześwietlanie płuc a takim zboczeńcom marzy się perwersyjne świecenie jajami! Komu to ma służyć i kto za tym stoi?!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Roentgen(2005-11-09)
Reklama