Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Piątek 23-02-2018, imieniny Polikarpa, Romy
 
Rek

UWAGA!

Teraz ja - A diabeł tkwi w szczegółach

Zakończone odcinki modernizowanej drogi wojewódzkiej 504 wywołują sporo kontrowersji. Rowerzyści informują, że nowa nawierzchnia dla rowerów wzdłuż ul. 12 Lutego nie spełnia wymogów i stanowi niebezpieczeństwo przez śliskość i nierówność. Piesi narzekają na złą sygnalizacje świetlną, która utrudnia pokonanie dwuetapowego przejścia na raz.

Utrudnione parkowanie i zwężenie chodnika wzdłuż ul. 12 Lutego już opisywano w innym artykule na portEl.pl
     Modernizacja skrzyżowania ulic 12 Lutego, Nowowiejskiej i Teatralnej była częścią przebudowy drogi 504. Podczas remontu tego skrzyżowania borykali się z problemami zarówno piesi, jak i zmotoryzowani. Jak to podczas każdej przebudowy, są duże utrudnienia, narzekamy na pokonywane trudności, na pracowników itd. I czekamy na ten happy end, który rzekomo nastąpił.
     Została wdrożona nowa organizacja ruchu, która ma wszystkim ułatwić życie. Ale czy ułatwiła? Są przed sygnalizacją świetlną od strony ul. Królewieckiej dwa pasy w lewo jak i dwa pasy do opuszczenia skrzyżowania w kierunku ul. Nowowiejskiej. Piękne rozwiązanie, którego do tej pory nie było. Chcąc pojechać w ulicę Nowowiejską z Królewieckiej, mogę według przepisów stanąć na prawym, jak i na lewym pasie. Zapala się zielone dla obu pasów i po przejechaniu paru metrów niespodzianka dla pojazdu na pasie po lewej stronie – dziwna ciągła linia, która uniemożliwia wjechanie bezpośrednio na lewy pas. Po pierwsze, trzeba wjechać na tor ruchu prawego pasa, aby zjechać w lewo. Tak więc zatrzymujemy się na torowisku, przepuszczając prawą stronę. Czy ktoś, kto zaprojektował owo utrudnienie, ma pojęcie o ruchu drogowym?

 

Wiceprezydent Janusz Hajdukowski poinformował, iż ma w zamiarze cotygodniowe objazdy drogowe, aby na bieżąco przyglądać się postępom prac na modernizowanych drogach. Jeśli dotrzymał słowa, to może nie widzi owych problemów, które zauważają mieszkańcy Elbląga.
     

fajnyfacet
Liczba publikacji: 20
W tym miesiącu: 0
Ocena Głosów Komentarzy
4.8 8 58

..., a moim zdaniem
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • A nie można. To jest droga z konkretnymi pasami ruchu a nie lotnisko po którym się lata od lewej do prawej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4 8
    (2013-12-23)
  • A co gdy z Krolewieckiej auto na lewym pasie chce jechac prostu w 12 lutego, a auto na prawym pasie chce skrecic w lewo w Nowowiejska?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2 5
    (2013-12-23)
  • a gdzie to pendolino. .. .? na 12 tego co mioalo pedzic?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 1
    (2013-12-23)
  • Witam Jęsli jest przejście dla pieszych "dwuetapowe". .. to dlaczego piesi mają "brać" je na raz?. .drogi autorze arytykułu?. .. tylko ze piesi. .. nauczylii się iść. .. .od razu w całości, a nie etapami. .. grunt to przyzwyczajenie. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7 7
    Jqleghkm(2013-12-23)
  • "Piesi narzekają na złą sygnalizacje świetlną, która utrudnia pokonanie dwuetapowego przejścia na raz. " sama nazwa wskazuje że przejście nalezy pokonać na dwa etapy. Autor jest mistrzem głupoty!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8 8
    (2013-12-23)
  • faktycznie bzdetnie ta ciągła linia jest narysowana:) a rekord stania przez pieszych to jest pod szkoła muzyczną- dla wszystkich samochodów czerwone a piesi stoją i czekają jeszcze ponad minutę hahahahaha
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    15 0
    (2013-12-23)
  • Z kolei, aby skręcić z ul. 12 lutego w lewo w ul. Teatralną też trzeba mieć mocne nerwy. To jest wąskie gardło, gdyż skrzyżowanie mogą opuścić trzy- max cztery samochody tak szybko zmieniają się światła!!! Jak stoisz dziesiąty to na trzy zmiany. Czy nie można by tego zmienić, tzn wydłużyć czasu palenia się światła zielonego choć o 15 sekund? NIE OD DZIŚ WIADOMO, ŻE IM CZĘŚCIEJ ŚWIATŁA SIĘ ZMIENIAJĄ, TYM MNIEJ POJAZDÓW PRZEJEŻDŻA PRZEZ SKRZYŻOWANIE!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10 0
    (2013-12-23)
  • Przed zmianą długość świateł na lewoskrętach była odpowiednia, zresztą wprowadzona po korkowaniu się tego skrzyżowania - obecnie ponownie to jakaś masakra. I do tego te drące się od 5-22 wyjce dla niewidomych, głośniejszych nie ma w mieście, słychać je z 400m.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4 3
    (2013-12-23)
  • Drogi Autorze, nie wiem skąd uczy się Pan przepisów ale stojąc na prawym pasie do lewoskrętu powinien Pan zająć następnie prawy skrajny pas jezdni a nie ten, który akurat się Panu spodoba. W związku z tym nie może Pan skręcić w ulicę Nowowiejską z obu pasów znajdujących się na Królewieckiej, chyba że po zapierających dech w piersiach trzech zmianach pasa ruchu na odcinku 60m.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5 4
    (2013-12-23)
  • Ten rejon to klątwa Nowaczyka od czasu podpisania umów z PORTO. Podobnie jest z Browarną, Hetmańską czy Pocztową. Na miejscu CBŚ i CBA przyjrzałbym sie dokładnie tym dziwnie podpisanym umowom i projektom.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4 0
    ŁukaszBułka(2013-12-23)
  • głupotą jest też zabranie kilku strzałek warunkowych które pomagały w usprawnieniu ruchu
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4 0
    lolk(2013-12-24)
  • Ty ŁukaszBułka zanim coś napiszesz to przemysl. Nowaczyk podpisał z Porto czy Słonina?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 0
    Rogalzbułką(2013-12-24)
Reklama