Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 03-12-2016, imieniny Franciszka, Ksawerego
 
Rek

UWAGA!

Bank zastrzeżony dla klienta

Hadlobank (w Elblągu znajduje się przy ul. Hetmańskiej 1) ma zastrzeżony numer telefonu. Potencjalni i obecni klienci mogą się z nim kontaktować tylko poprzez ogólnopolskie Telecentrum.

Handlobank jest częścią Banku Handlowego w Warszawie SA. Aby uzyskać informacje na temat oferty banku należy dzwonić pod numer 0 801 123 123. Niestety, jeśli ktoś nie wie, że bank jest częścią Banku Handlowego, nie ma szans na poznanie tego numeru bez odwiedzenia placówki Handlobanku. Numeru nie podaje ani informacja telefoniczna TP SA ani Dialogu. Znają go jedynie pracownicy Banku Handlowego i samego Handlobanku.
     Jeśli już komuś uda się poznać tajemniczy numer telecentrum, powinien koniecznie sprawić sobie telefon z funkcją wybierania tonowego. To jedyny sposób na połączenie się z doradcą bankowym w telecentrum.
     - Telefony w oddziałach Handlobanku służą tylko do rozmów wewnętrznych - wyjaśnił doradca z Telecentrum. - Oddziały są tworzone tylko po to, aby klient mógł założyć konto. Wszystkie pozostałe usługi załatwia się przez automat lub doradcę.
     Również wszystkie reklamacje i skargi na temat działania elbląskiej placówki należy zgłaszać w Telecentrum.
     Co posiadaczowi konta w Handlobanku daje Telecentrum?
     Telecentrum jest bezpłatną usługą bankową, z której można korzystać przez całą dobę.
     Koszt rozmowy z Telecentrum wynosi jednorazowo 33 grosze niezależnie od czasu trwania rozmowy i strefy numeracyjnej.
     Dokonywanie transakcji w Telecentrum jest bezpieczne. Sześciocyfrowy
     kod, nadany przy otwarciu rachunku jest kodem dostępu do Telecentrum. Za pomocą tego właśnie kodu i numeru klienta lub numeru jednej z kart potwierdza się transakcje w Automatycznym Serwisie i w Telecentrum. Automatyczny Serwis Handlobanku to bardzo wygodne narzędzie służące do załatwiania wszystkich podstawowych spraw w banku. W Automatycznym Serwisie można dokonywać operacji bez udziału doradcy Handlobanku w szybki, wygodny i bezpieczny sposób. Dokonanie przelewu zajmuje nie więcej niż dwie minuty, a sprawdzenie stanu rachunku niecałą minutę.

IG
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Reklama