Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 24-02-2018, imieniny Bogusza, Macieja
 

UWAGA!

Bo na rozwój trzeba mieć pomysł

 
Elbląg, Bo na rozwój trzeba mieć pomysł

Mówi się, że okres przedwakacyjny, dla wielu firm z branży meblarskiej jest poważnym testem wytrzymałości, jako że to właśnie ta część roku jest najtrudniejsza. Maj to dla potencjalnych klientów głownie czas komunii, a czerwiec to typowy rozleniwiający czas przedurlopowy, kiedy jedynie planuje się remonty.

Nie wszystkie firmy borykają się jednak z ciszą w branży. Te najbardziej dynamiczne i rozwojowe, pomysłami i innowacjami wręcz sypią jak z rękawa.
     - W tych wolniejszych dla rynku okresach, najważniejsze jest aby proponować ciekawe kampanie promocyjne, które zachęcą klienta do podjęcia decyzji o upiększeniu swojego mieszkania - mówi Dyrektor Działu Marketingu firmy Galeria Indeco Sp. z o.o. Jacek Siewiaryn.
     - U nas klienci mają w czym wybierać, wciąż trwa kampania 2XL, gdzie klient otrzymuje dodatkowe meble w prezencie. Akcja promocyjna 2XL została zresztą ostatnio przedłużona na prośbę naszych klientów. Dodatkowo, Galeria Indeco jako pierwsza firma w branży publikuje na swoich stronach internetowych gazetkę produktową, gdzie pokazywane są nasze produkty wraz z ceną. Nasza firma chce w ten sposób skończyć z mitem, że meble na wymiar są niespotykanie drogie – dodaje.
     Galeria Indeco mocno inwestuje również w zwiększenie ilości swoich placówek ekspozycyjnych, gdyż wg zarządu spółki to właśnie inwestycje sprawiają że na rynku przetrwają tylko najlepsze i najbardziej stabilne firmy i to z wielką korzyścią dla klientów.
     W poprzednim tygodniu nastąpiło uroczyste otwarcie ekspozycji w olsztyńskim Alfa Centrum.
     Przypomnijmy, że w Elblągu punkty z logiem Galerii Indeco można spotkać już w Carrefourze, na 12 Lutego oraz w okolicach stacji paliw E. Leclerc.
     
     Z rozmów przeprowadzonych z Dyrektorem Działu Marketingu, Jackiem Siewiarynem wynika, że do końca tego roku spółka planuje otworzyć punkt obsługi klienta w centralnej Polsce. Gdzie dokładniej, tego nie chce zdradzić. Na pytanie o kryzysie w branży meblarskiej odpowiada: Dobra firma przypomina smoka, który uderza ogonem, gdy zaatakowano jego głowę,
     zawsze mamy chociaż jedno wyjście awaryjne i tak jest tym razem.
     
     

Zapraszamy do odwiedzin pasażu handlowego portElu.
     

     ----------- Reklama -----------
     

rivolt
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl