UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Dodatkowo dla tych, którzy twierdzą, że 100 metrowy statek nie będzie miał gdzie zawrócić, to zawróci na obrotnicy o dł. 120 m koło hali Stokota a już teraz zawracają zestawy prawie 100 metrowe jak pchacz Bizon plus barka o dł 71 m.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    55
    7
    Gienek (2019-01-18)
  • Brawo Gienek,swoją drogą rządzący powinni zwalczyć całą tą biurokrację,bo jak to czytam to mi na wymioty się zbiera,to jest chore że najwyżej postawione instytucje państwowe,pozwalają na taką samowolę.Gdyby istniało dalej województwo elbląskie,to kanał przez mierzeję dawno już by istniał .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    36
    8
    Prestidigitator(2019-01-18)
  • Wszystko pięknie, całym sercem jesteś, Szanowny, za przekopem, bo - jak w kółko - opisujesz dla Elbląga, to same korzyści. A mnie ciągle męczy : czy jednak odnowienie i staranna pielęgnacja istniejącej, przedwojennej infrastruktury nie jest lepsze ? Może barki nie wszystko przewiozą, ale czy naprawdę potrzebujemy w Elblągu portu pełnomorskiego ? Z tym nieszczęsnym przekopem włącznie...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10
    45
    Mam.wątpliwości (2019-01-18)
Reklama