UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Brawo Gienek,swoją drogą rządzący powinni zwalczyć całą tą biurokrację,bo jak to czytam to mi na wymioty się zbiera,to jest chore że najwyżej postawione instytucje państwowe,pozwalają na taką samowolę.Gdyby istniało dalej województwo elbląskie,to kanał przez mierzeję dawno już by istniał .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    36
    8
    Prestidigitator(2019-01-18)
  • Dokładnie Panie Prestidigitatorze. Kiedyś budowało się łatwiej biurokracja zabija wszytko. Gdyby Benz, August Horch czy Otto albo Wilhelm Maybach żyli dzisiaj to nikt im by nie pozwolił testować i produkować swoich pojazdów i silników, bo zaraz by musieli pokazać z 50 różnego rodzaju certyfikatów i homologacji różnych TUV, Dekra, ISO, i wykazać że ich wynalazki nie powodują zwiekszania się dziury ozonowej, ocieplenia klimatu i topnienia lodowców w Arktyce i głodu i suszy w Afryce i nie byłoby ich stać zapłacić milionów za te badania i certyfikaty. A kiedyś jak taki Benz coś skonstruował, to sobie na ulicy testował i jak wynalazek działał to ludzie kupowali i nie trzeba było 50 certyfikatów. Tak samo zaporę Hoovera o wysokości ponad 224 metry budowali przez 5 lat. Od 1931 do 1936 roku a kanał Suezki uwaga: budowali od 1859 do 1869 czyli 10 lat i ma on długość 163 km, szerokość od 160 m do 300 m, a dop. zanurzenie 11,6 m i budowano go maszynami parowymi i szpadlami.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    34
    4
    Gienek (2019-01-18)
  • @Gienek - jasne. .. a interesowałeś się ilu ludzi zginęło przy budowie Kanału Sueskiego?
Reklama