UWAGA!

Teraz ja - Częściej „za pół ceny” ożywi to miasto

 Elbląg, Częściej „za pół ceny” ożywi to miasto

Dużą popularnością cieszy się w naszym mieście akcja „Elbląg za pół ceny”. Myślę, że zwiększona częstotliwość tej promocji byłaby korzystna dla klientów, ale i dla oferujących swoje usługi.

Ostatnimi czasy spotykam się z opinią o coraz słabszej kondycji elbląskich lokali. Słyszę, że w dobie „kryzysu” coraz mniej osób odwiedza nasze restauracje i punkty usługowe. Uważam, że doskonałą okazją na przyciągnięcie do siebie większej rzeszy konsumentów byłoby częstsze przeprowadzanie podobnych przedsięwzięć, jak „Elbląg za pół ceny”.
       Sama akcja mogłaby być organizowana nie dwa razy w roku, a przynajmniej raz na kwartał. Rozszerzenie oferty o kolejne terminy z pewnością powiększy grono stałych klientów. Obecnie, niestety, nie każdy zainteresowany promocją ma możliwość skorzystania z niej, ponieważ brakuje miejsc. Sama doświadczyłam tego przy poprzedniej akcji w jednej z restauracji. Powiedziano mi, że na wolny stolik będę czekać ok. 50 minut, co sprawiło, iż mój entuzjazm szybko prysnął.
       Wracając do zwiększonej częstotliwości takich przedsięwzięć, na pewno poskutkują one tym, że każdy będzie mógł się na nią załapać. Częstsze akcje przyniosą korzyści każdej ze stron. Usługodawcy będą mieli większe zyski, a mieszkańcy i turyści chętniej będą wracać do odwiedzanych miejsc, nawet poza okresem trwania promocji. Zwiększona liczba konsumentów równa się większym obrotom. Jeżeli bilans jest mocno dodatni, to ceny automatycznie powinny spadać. Wszystko sprowadza się do ilości klientów i apetytu przedsiębiorców na zysk.
      
      
      
konwalia
Liczba publikacji: 6
W tym miesiącu: 0
Ocena Głosów Komentarzy
5.6 14 10

A moim zdaniem...

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • nawet jakby mi płacili to nie pójdę, piwo jakieś "szczy. .", na zwykły, wydawałoby się zesztaw obiedowy czekasz 30-40 minut czyli rozmrażają a potem to obsmażają, odgrzewają i potem to poprostu jest do śmietnika a nie do jedzenia, unikajcie tego g. .. ., zwanego restauracjami na starówce, częsc mieści się w piwnicach co z nazwą restaruracja wygląda przezabawnie
  • To jedna wielka ściema! Za pół ceny masz jakąś obślizgłą sałatkę i wodę mineralną. Reszta kosztuje tyle samo. W Gdańsku taka akcja działa normalnie a u nas jak zwykle kupa ch. .. ja. Nie chodzę do knajp oferujących Elbląg za pół ceny, bo to oszuści i pazerniaki. Wolę lokal uczciwy i bez ściemy. Na Starym Mieście tak naprawdę są tylko cztery lokale w których zjesz smacznie i produkty są świeże, reszta to syf nad syfem. Jak nie wierzycie to zamówcie dwa takie same piwa, jedno w butelce a drugie z kega - różnica masakryczna. Połowa to jest ale wody.
  • Gawel - ale które cztery lokale to sa ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    jacieniemoge(2013-10-06)
  • Nie zgadzam się, co pół roku wystarczy.
  • Mi się te akcje bardzo podobają. Zamawiam dla nas jedzenie w wypróbowanych lokalach i nie muszę czekać godzin na dostawę.
  • Bilans to powinien chyba wyjść na zero. Poza tym co za dużo to nie zdrowo. Nadmiar atrakcji i impreza straci na wartości. Poza tym klientela, która liczy tylko na akcje "za pół ceny" nie przyjdzie do lokali podczas zwykłych cen, a na tym docelowo właścicielom zależy. No i jak dowielu rzeczy w Elblągu i do tego mieszkańcy nie dorośli.
  • Ja to sie tylko dziwie, ze nikt nie wpadl na pomysl, zeby przy okazji tej akcji rozdawac kupony znizkowe -30%, -20%, -10%
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    takijakistam(2013-10-07)
  • myslę ze to dobry pomysł, kto potrafi ten korzysta
  • Przecież w Elblągu jest www.timedeal.pl przez cały rok jest 50 % taniej, o co Wam chodzi....
  • raz dałem się nabrać na pół ceny- już nigdy nie kupię w takim lokalu. toć tego nie da się jeść. lokale poszły na ilosć a nie na jakość, która powinna być ich reklamą.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    xxxxxxxxxxxxxx(2013-10-16)
Reklama