UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Reklama w Elblagu
Rek

Cztery nominacje

 
Elbląg, Cztery nominacje

Kampania „Mazury Cud Natury” otrzymała cztery nominacje w konkursie „Złote Formaty”, w kategoriach: event, wydawnictwo promocyjne, kampania reklamowa oraz w najważniejszej kategorii – Grand Prix.

Ogólnopolski konkurs ,,Złote Formaty” stanowi przegląd osiągnięć promocyjnych polskich miast i regionów oraz weryfikuje postępy w zakresie efektywności działań promocyjnych.
     Do tegorocznej, piątej edycji konkursu zgłoszono 157 projektów promocyjnych z 67 samorządów, reprezentujących wszystkie województwa Polski. Do finału Jury zakwalifikowało 33 najlepsze projekty – 18 zgłoszonych przez miasta (Gdynia, Gdańsk, Jarocin, Poznań, Kraków, Lublin, Częstochowa, Śrem, Ruda Śląska, Katowice, Dąbrowa Górnicza, Wodzisław Śląski oraz Wrocław) i 15 nadesłanych przez województwa (łódzkie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, małopolskie, pomorskie, śląskie i lubelskie). Rekordzistami są Gdańsk oraz województwo warmińsko-mazurskie – w finale znalazły się aż cztery projekty zgłoszone przez te samorządy.
– Ostatnie dwa lata to bardzo pracowity okres w prowadzeniu przez nas różnorodnych działań promocyjnych – mówi Jacek Protas, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego. – Chcemy jak najlepiej wykorzystać każdą okazję do promocji regionu, zwłaszcza w kontekście kampanii „Mazury Cud Natury” i udziału w światowym konkursie na 7 Nowych Cudów Natury. Wejście do finału konkursu „Złote Formaty” to nie tylko wielkie wyróżnienie i docenienie naszych działań przez profesjonalistów branży marketingu miejsc, ale także szansa na wygranie cennej nagrody w postaci kampanii reklamowej.
     Na zwycięzców konkursu czekają bowiem nagrody ufundowane przez organizatora i mecenasa Konkursu – Grupę Ströer w Polsce. To pięć kampanii reklamowych na nowoczesnych nośnikach Infoscreen w warszawskim metrze (o wartości 100 tys. zł każda) oraz prestiżowe statuetki Złotego Formatu. Przewidziane są także Nagrody Specjalne, ufundowane przez Partnerów i Patronów Konkursu – Związek Miast Polskich, magazyny „Elle” i „Brief for Poland” oraz portal PRoto.pl.
     Rozstrzygnięcie V edycji Konkursu Złote Formaty nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się 20 i 21 września w Warszawie. Festiwal Promocji Miast i Regionów to największe w Europie wydarzenie, dedykowane szeroko pojętej promocji miejsc.
     
     Lista nominowanych (w kolejności alfabetycznej):
     
     Kategoria: Działalność promocyjna – Grand Prix:
     Jarocin – Kampania wizerunkowa wewnętrzna „Jarocin free. Wolne miasto”
     Urząd Marszałkowski woj. lubelskiego – Lubelskie – Promocja 2009-2010
     Urząd Marszałkowski woj. pomorskiego – Turystyczna Promocja Województwa Pomorskiego
     Urząd Marszałkowski woj. śląskiego – Działalność promocyjna Województwa Śląskiego 2009-2010
     Urząd Marszałkowski woj. warmińsko-mazurskiego – Mazury Cud Natury
     
     Kategoria” Event:
     Gdańsk – Blog Forum Gdańsk 2010
     Kraków – Chopin w mieście
     Lublin – Carnaval Sztuk-Mistrzów 2010
     Urząd Marszałkowski woj. łódzkiego – Wędrowny Festiwal Filharmonii Łódzkiej „Kolory Polski” 2010
     Urząd Marszałkowski woj. warmińsko-mazurskiego – Kandydat Wszystkich Polaków
     
     Kategoria: Wydawnictwo promocyjne:
     Częstochowa – „Good City for Good Business – zainwestuj w Częstochowie”
     Gdańsk – Europejski Poeta Wolności
     Gdynia – Navigator Gdyni
     Śrem – Kalendarz na rok 2011 „I love Śrem”
     Urząd Marszałkowski woj. małopolskiego – Seria wydawnictw produktowych: „Małopolska. Zakupy z tradycją”, „Małopolska. Inspirowanie tradycją”, „Małopolska. Święta, tradycje, zwyczaje”
     Urząd Marszałkowski woj. warmińsko-mazurskiego – Folder „To Mazury, nie...”
     Wodzisław Śląski – Film „City LipDub Wodzisław Śląski”
     
     Kategoria: Kampania reklamowa:
     Dąbrowa Górnicza – Kampania reklamowa „Dębowy Świat dla aktywnych”
     Gdańsk – Dotknij wolności. Kampania promocyjna Miasta Gdańska – 2010
     Katowice – Kampania reklamowa „Katowice – miasto wielkich wydarzeń”
     Kraków – Kampania promocyjna Miasta Krakowa 2010 „Gołębie kręcą Kraków”
     Poznań – „Kalejdoskop” poza granicami kraju
     Ruda Śląska – „15 minut do miliona” – program promocji terenów zlokalizowanych wzdłuż Drogowej Trasy Średnicowej w Rudzie Śląskiej
     Urząd Marszałkowski woj. lubelskiego – Wizerunkowa kampania promocyjna „Lubelskie. Chwilo trwaj”
     Urząd Marszałkowski woj. podlaskiego – Zewnętrzna kampania promocyjna województwa podlaskiego
     Urząd Marszałkowski woj. śląskiego – „Pasjonauci polecają: Śląskie. Pozytywna energia”
     Urząd Marszałkowski woj. warmińsko-mazurskiego – To Mazury, nie...
     
     Kategoria: Kampania PR / on-line PR:
     Gdańsk – Fale GDN
     Wrocław – Wrocław przeciw płatnej obwodnicy
     Poznań – Poznań za pół ceny
     Urząd Marszałkowski woj. małopolskiego – Małopolska zimą w iPhone
     Urząd Marszałkowski woj. małopolskiego – Prezentacja Małopolskiego na targach ITB w Berlinie
     Urząd Marszałkowski woj. pomorskiego – „Czas na Bałtyk”
     
     Funkcję audytora, czuwającego nad prawidłowością przebiegu obrad Jury, pełnił Ernst & Young.
Biuro Prasowe Urzędu Marszałkowskiego
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
Reklama