UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • prezydent: no, niestety to Ala ma rację. Elbląg się wyludnia (co roku o około 1 tys. mniej mieszkanców, teraz już 127 tys. only), dlatego spółdzielnie już teraz mają kłopoty ze sprzedażą mieszkań. 100 mln można wydać nie na grzebanie w ziemi pod pozorem uzbrajania. Miejsca na wydawanie wystarczy poza modrzewiną.
  • Cieszę się,że president jest optymistą i ma tak duzą wiedzę na temat rozwoju gospodarczego ELBLĄGA.Wierzę, ze wszystko co piszesz to jest prawda i powyzsze projekty bedą zrealizowane.Kocham to miasto i chce tu zostac,dajcie nami innym taką szanse.kiedy dowiemy się o konkretnych inwestycjach.Pozdrawiam i jest m trochę lepiej po tych informacjach
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    jak BD(2005-06-04)
  • Dokladna liczba mieszkancow to 127 954 (VI 2004) i ostatnie lata wskazuja na to ze ta liczba sie ustabilizowala. Ogolnie w calej Polsce zauwazyc mozna duzy spadek liczby ludnosci i to praktycznie w kazdym miescie, co jest spodwodowane ich trudna sytuacja materialna. Tak, mlodzi ludzie wyjezdzaja w poszukwaniu pracy, ale teraz o nia wszedzie jest trudno. Dlatego dla rozwoju miasta wazne sa nowe miejsca pracy, z ktorymi rozwniez w parze powinny isc nowe miejsca mieszkaniowe.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    prezydent(2005-06-05)
  • Po co pchać się na Modrzewinę. Elbląg ma wiele świetnych terenów inwestycyjnych, które są już uzbrojone, lub mogą być dużo łatwiej i taniej uzbrojone. Nie wykorzystuje się nowego (Prezydenckiego) wylotu z miasta na Gdańsk. Traci się tam szansę na tereny umownie zwane handlowymi. Połowa terenu Furnela i dalej aż do oczyszczalni, ma wywieszki Specjalnej Strefy Ekonomicznej, a służy jako wysypisko i obóz treningowy dla szabrowników. Świetny teren na produkcję, nawet częściowo uciążliwą z połączeniem drogowym, kolejowym i wodnym. Przebudowa wylotu na Warszawę daje możliwość uaktywnienia Autostrady, Gronowa i innych zapomnianych terenów. Po co Modrzewina na której wszystko trzeba budować, a transport odbywał się będzie przez miasto?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    elblążanin(2005-06-05)
  • Z prezydentem sie oczywiscie nie zgadzam ,to co dzieje sie w Eg. to tylko kosmetyka , ktora robia w wiekszosci firmy szwagrow ,nadal brak jest nowych miejsc pracy , nie wiem na ile aktywny jest Pan Slonina w poszukiwaniu obcego lub polskiego kapitalu , bo jezeli tak jak stara sie o przylaczenie do pomorskiego to efektow nie bedzie, a pieniadze sa z unii to nie znaczy ,ze mozna je wydawac bez kontroli i konsultacji , a poza tym to polska je wplaca do unii i potem wracaja , moze z naddatkiem. co do lotniska to nie chodzi o Rebiechowo II ,tylko o wybetonowanie pasa startowego na naszym elblaskim , jak bylo w programie wyborczym P.Sloniny.
  • Do "Prezydenta" i "Huvera" i wszystkich innych przeciwnych budowie lotniska w E-gu. Jednym z podstawowych kryteriów decydujących o wyborze miejsca na lokakalizację jakiejkolwiek inwestycji jest jak najłatwiejszy dostęp do dróg transportowych ( wodna, powietrzna, drogowa ). Proszę przypomnieć sobie artykuły z prasy i internetu opisujące przyczyny rezygnacji zachodnich inwestorów z Polski na rzecz Słowacji, Czech i Węgier gdzie ilość km dobrej jakości dróg jest o wiele większa i gdzie rządy tych krajów mają przejrzystą politykę co do dalszej rozbudowy sieci autostrad. W temacie transportu wodnego i drogowego w końcu coś się w E-gu zaczęło dziać, ale żeby być jeszcze bardziej atrakcyjnym miejscem dla inwestorów budowa lotniska w E-gu w/g mnie jest niezbędna. Co do celowości i przyszłości lotnictwa transportowego odsyłam na stronę " www.airport-on-rails.org/cplprzylot.php" I nie mam na myśli lotniska tak jak we Frankfurcie nad Menem bo to jest nierealne ale lotnisko gdzie powinny być wykorzystane samoloty pionowego startu powszechnie wykorzystywane w USA i coraz częsciej w " Starej Unii Europejskiej". tzw. - "zmiennopłaty" lub "rotorcraft" W budowę lotniska powinny być zaangażowane władze miasta jednak moim zdaniem inwestor powinien być prywatny. Wiele osób zdiwiłoby się gdyby wiedziało jak duża ilość towarów jest wysyłana z E-ga i jak wiele osób podróżuje po Polsce, dla których wizja wielogodzinej jazdy po polskich drogach przyprawia o zawał serca.
  • Parafrazujac slowa "elblazanina"."Elbląg ma wiele innyc drog transportowych, budowany wlasnie wezel Elblag-wschod, jaki i droga wodna, ktora oczywiscie musi byc poglebiona. Tyczy sie to zarowno drogi przez Szkarpawe, ktora laczy nas z morzem niejako od Polskiej strony, jak i bezposrednio przez ciesnine Pilawska. Jesli chodzi o lotnisko to jest to fajna sprawa, ale kogo bedzie stac z tubylcow na loty. Bilety beda drogie bo nie sadze, zeby byla duza konkurencja. Moze turysciu tu by cos pomogli, lecz nie jestesmy przeciez Krakowem jeszcze:). Jesli chodzi o towarowy transport lotniczy, to tu potrzebne jest lotnisko z prawdziwego zdarzenia, wiec i tak nie ma racji bytu. Co do pionowzlotow to ktos tu puscil wodze fantazji i chce miec na lotnisku w Elblagu Eskadre harierow.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    prezydent(2005-06-06)
  • Ciesze sie z tego, ze jeszcze nie wszyscy ludzie w tym miescie potrafia tylko narzekac i czasami jeszcze potrafimy dostrzec cos pozytywnego w naszym Elblagu. Ciesza mnie rowniez planowane inwestycje o ile nie jest to szum medialny przed wyborami, bo tak najczesciej to bywa przed walka o stolki i wyborcow. Bede "trzymal za to kciuki", bo uwazam jak wielu z nas , ze Elblag jest pomimo wszystko przyjaznym miastem, nieprzeludniomym jak to ktos wczesniej zauwazyl, a jak ktos lubi korki uliczne i zaduch do warszawka czeka i powodzenia. Pozdrawaim
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Tomazino(2005-06-07)
Reklama