Wtorek 23-10-2018, imieniny Teodora, Seweryna
 
Reklama w Elblągu
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Dialog największy

Dialog jest największym niezależnym operatorem telefonii stacjonarnej w Polsce. W sieci tej dzwoni obecnie blisko 350 tys linii.

W ciągu niespełna czterech lat od rozpoczęcia działalności Dialog uruchomił około 350 tysięcy linii, z czego 20 proc. to linie instytucjonalne. Jak podaje za Gazetą Wyborczą rzecznik prasowy Dialogu Piotr Bielawski, Netia posiada obecnie 342 tysiące linii, a El-Net – 65 tysięcy. W ośmiu regionach (wrocławskim, legnickim, wałbrzyskim, jeleniogórskim, zielonogórskim, elbląskim, łódzkim i bielskim) Dialog postawił 1600 nowoczesnych wrzutowych automatów telefonicznych.
     - Jednym z najistotniejszych parametrów wedle którego ocenia się efektywność operatora telefonii stacjonarnej jest ilość „linii dzwoniących” przypadająca na jednego pracownika – twierdzi Bielawski. - Wskaźnik ten w Dialogu jest na poziomie średniej europejskiej: w pierwszym kwartale bieżącego roku wynosił 260, a po pierwszym półroczu – 276 „linii dzwoniących” na jednego pracownika. Dla porównania - w France Telecom przypadają 232 linie na pracownika, w Deutsche Telecom – 284.
     W elbląskim regionie telekomunikacyjnym Dialog obsługuje już 34 tys. linii.

M
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Średnia "linii dzwoniących" jest ostatnio rzeczywiście duża, bo dialog zwolnił wielu pracowników, mimo zapewnień w mediach że tego nie zrobi.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2002-08-28)
  • No i całe szczęście, że Dialog pojawił się w Elblągu i okolicach - TP SA wreszcie zaczęła dzięki temu dostrzegać, że klient to dostawca gotówki, a nie uciążliwy petent którego można skubać do woli i jeszcze mu wciskać, że się jest jego dobroczyńcą. Chamstwo tam się szerzyło takie, jak teraz jeszcze w innych monopolach, jak np. Rejon Energetyczny, EPEC, Spółdzielcze Molochy Mieszkaniowe.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    MaSer(2002-08-28)
  • Średnia linii dzwoniących na jednego pracownika! A ja myślałem,że decyduje jakość połączeń, bezawaryjność, obsługa klienta itp. Ciekawe czy sprzątaczki i ochrona też się liczy? Już nie bede się dziwił czemu w tym kraju jest tak dobrze!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2002-08-29)
  • a czy sprzataczki i ochrona sa na etacie w dialogu ... mysle ze nie masz co powiedziec i gadasz glupoty
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2002-08-29)
  • A kiedy DIALOG będzie w Trójmieście? Chętnie skorzytałbym z ich usług. Ostatnio byłem w Biurze na Starym MIescie i potwierdzam profesjonalna obsługa i te sympatyczne Panie. NIe tak jak w Telekomunie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Arek(2002-08-31)
  • A kiedy DIALOG będzie w Trójmieście? Chętnie skorzytałbym z ich usług. Ostatnio byłem w Biurze na Starym MIescie i potwierdzam profesjonalna obsługa i te sympatyczne Panie. NIe tak jak w Telekomunie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Arek(2002-08-31)
  • A co w Gda}sku Netii nie macie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2002-08-31)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

AMK-Szafa z drzwiami suwanymi
Szkło ozdobne 7
AMK Szkło ozdobne 4
AMK Szkło ozdobne 8