Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 10-12-2016, imieniny Bogdana, Julii
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Dialog największy

Dialog jest największym niezależnym operatorem telefonii stacjonarnej w Polsce. W sieci tej dzwoni obecnie blisko 350 tys linii.

W ciągu niespełna czterech lat od rozpoczęcia działalności Dialog uruchomił około 350 tysięcy linii, z czego 20 proc. to linie instytucjonalne. Jak podaje za Gazetą Wyborczą rzecznik prasowy Dialogu Piotr Bielawski, Netia posiada obecnie 342 tysiące linii, a El-Net – 65 tysięcy. W ośmiu regionach (wrocławskim, legnickim, wałbrzyskim, jeleniogórskim, zielonogórskim, elbląskim, łódzkim i bielskim) Dialog postawił 1600 nowoczesnych wrzutowych automatów telefonicznych.
     - Jednym z najistotniejszych parametrów wedle którego ocenia się efektywność operatora telefonii stacjonarnej jest ilość „linii dzwoniących” przypadająca na jednego pracownika – twierdzi Bielawski. - Wskaźnik ten w Dialogu jest na poziomie średniej europejskiej: w pierwszym kwartale bieżącego roku wynosił 260, a po pierwszym półroczu – 276 „linii dzwoniących” na jednego pracownika. Dla porównania - w France Telecom przypadają 232 linie na pracownika, w Deutsche Telecom – 284.
     W elbląskim regionie telekomunikacyjnym Dialog obsługuje już 34 tys. linii.

M
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Średnia "linii dzwoniących" jest ostatnio rzeczywiście duża, bo dialog zwolnił wielu pracowników, mimo zapewnień w mediach że tego nie zrobi.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2002-08-28)
  • No i całe szczęście, że Dialog pojawił się w Elblągu i okolicach - TP SA wreszcie zaczęła dzięki temu dostrzegać, że klient to dostawca gotówki, a nie uciążliwy petent którego można skubać do woli i jeszcze mu wciskać, że się jest jego dobroczyńcą. Chamstwo tam się szerzyło takie, jak teraz jeszcze w innych monopolach, jak np. Rejon Energetyczny, EPEC, Spółdzielcze Molochy Mieszkaniowe.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    MaSer(2002-08-28)
  • Średnia linii dzwoniących na jednego pracownika! A ja myślałem,że decyduje jakość połączeń, bezawaryjność, obsługa klienta itp. Ciekawe czy sprzątaczki i ochrona też się liczy? Już nie bede się dziwił czemu w tym kraju jest tak dobrze!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2002-08-29)
  • a czy sprzataczki i ochrona sa na etacie w dialogu ... mysle ze nie masz co powiedziec i gadasz glupoty
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2002-08-29)
  • A kiedy DIALOG będzie w Trójmieście? Chętnie skorzytałbym z ich usług. Ostatnio byłem w Biurze na Starym MIescie i potwierdzam profesjonalna obsługa i te sympatyczne Panie. NIe tak jak w Telekomunie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Arek(2002-08-31)
  • A kiedy DIALOG będzie w Trójmieście? Chętnie skorzytałbym z ich usług. Ostatnio byłem w Biurze na Starym MIescie i potwierdzam profesjonalna obsługa i te sympatyczne Panie. NIe tak jak w Telekomunie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Arek(2002-08-31)
  • A co w Gda}sku Netii nie macie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2002-08-31)
Reklama