UWAGA!

Dialog z ISO

Telefonia Dialog otrzymała dziś międzynarodowy certyfikat jakości ISO 9001:2000 przyznany przez holenderską firmę certyfikującą KEMA Quality B.V.

Certyfikat jakości ISO 9001:2000 poświadcza, że Dialog dobrze zarządza procesami biznesowymi, a jego produkty spełniają wymagania międzynarodowe.
     - Przyznanie certyfikatu oznacza, że standardy zarządzania przyjęte w spółce są na najwyższym światowym poziomie. Nasi abonenci mogą mieć pewność, że korzystają z najlepszych usług - powiedział Józef Dudziak, prezes zarządu Telefonii Dialog. - Wdrożenie normy ISO umożliwi obniżenie kosztów i wzrost wartości spółki.
     Telefonia Dialog jest obecnie jednym z największych niezależnych operatorów telefonii stacjonarnej w Polsce. Pierwszy telefon Dialogu zadzwonił w listopadzie 1998 r. Dziś spółka obsługuje 450 tys. abonentów na terenie Dolnego Śląska, Ziemi Lubuskiej, Podbeskidzia, regionów łódzkiego i elbląskiego oraz w Warszawie.
     
PD

Najnowsze artykuły w dziale Gospodarka

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Schodzi na psy może ten wfmax uratuje cos sprawę
  • no to od kiedy będę mniej płacił ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    abonent(2006-03-15)
  • ja jestem w dialogu (tel + stałe łącze 512) ijest świetnie , tpsa to łajzy
  • Niedługo certyfikaty ISO będą przyznawane nawet taksówkarzom jeżdżącym w złomowatych wyrobach samochodopodobnych o nazwie "Polonez". Na psy zeszła instytucja ISO, a rozmowy telefoniczne, czy to w Dialogu, czy to w TPSA - mamy jedne z najdroższcyh w Europie. Ale wszyscy musimy karmić złodzieji warszawskich i innych Tywonków.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Strowger(2006-03-15)
  • A kto powiedział, że od ISO mają spaść ceny? To jakość (nie cena) usług ma być na światowym poziomie i zgodna z międzynarodowymi standardami. Jak chcecie się wypowiadać na jakiś temat, to najpierw się poduczcie.
  • "Specjalisto od Dialog - telefonii - powyżej". Zadzwoń z komórki będąc np. w Koblencji na telefon Dialogu w kraju i jak otrzymasz rachunek i trochę otrzeźwiejesz to nie będziesz takich bzdur (jak powyżej) wypisywał. W New Yersey (Stany Zjednoczone AP) za 1.000 minut rozmów komórkowych płaci się miesięcznie ok. 34 USdol, nie mówiąc o weekendowych bonifikatach. SPECJALISTO - przy okazji więc podaj też ile miesięcznie ma Twój pryncypał w Elblągu - p. K., jak również ile otrzymuje Wasz zarząd w warszawce i reszta hołoty, żerującej na "wdowim groszu tzw. prowincji". Jajogłowy specjalisto od marketingu - jedno wiesz na pewno, żadnych podwyżek nie zrobicie, bo to będzie początek Waszego końca - podobnie jak TPSA. A te Wasze dzwonienie wieczorne i przedstawianie "rewelacyjnych - darmowych ofert" możesz sobie Człowieku włożyć w buty, z których pewnie słoma Ci wystaje.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Strowger(2006-03-16)
  • Strowger że niby ty uważasz się za lepszego specjalistę?? Właściwie to wpuchanie sobie słomy w buty żeby jej nikt nie widział to ci stanowczo nie wychodzi... Poza tym kto ci dał prawo obrażać kogos kogo nie znasz? Jajogłowy? chyba że ty sie taki urodziłeś i uważasz to za jakies okreslenie typu: człowiek... To, że telefonia w ogóle jest droga nikogo nie dziwi, a sądzę, że gdybyś z tej "Koblencji" zadzwonił gdzie kolwiek, i nie koniecznie na dialog to zapłaciłbyś tyle samo. Ja nie narzekam na jakość usług, jestem bardzo z niej zadowolona. Internet również jest lepszy niż ten z TPSA z ograniczeniami i haczykami w umowie. Z resztą jeśli Ci drogo to zrezygnuj z telefonu i przestań dzwonic z komórki. Pozbedziesz się problemu. A jesli Ci się tak system zagraniczny podoba to droga wolna -- jedź i ciesz cię bonifikatami na rozmowy telefoniczne...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    mieszkanka(2006-03-16)
  • A może bezsłomiasta "mieszkanko" przestać też używać samochodu, nie jeść dobrego jedzenia, nie używać drogich i skutecznych leków? Po co - przecież to drogie ? Po tej krypto-reklamie "Gesprächu" pewnie pojedziesz na Zachód, bowiem premia Ci się należy. Zapytaj się przy okazji swego telefonicznego omnipotetnta dlaczego nie potaniały o 30% rozmowy telefonicznie, co tak dwa lata temu hucznie zapowiadano? Pewnie w dalszym ciągu nie rozumiesz, że telefon powinien być tak utylitarną rzeczą codziennego życia, jak pasta do zębów, czy radio w samochodzie. U nas wciąż "telefoniczni monopoliści" trzymają twardy kurs cenowy. Ale to już gra "na krótką piłkę". Wspomniany internet, sieci komórkowe itd. przetrącą wkrótce "bananową hossę" tym "Gesprächom", TPSA i innym. Będą szukali oszczędności u siebie, a nie kosztem klientów. Wyjedź sobie "mieszkanko" het na Zachód sama, Koblenz, Braunschweig i Ostenda czekają na "billige Polacken".
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    międzymiastowa(2006-03-16)
  • pytanie do miedzymiastowa - łatwa jesteś? bo podobno łatwa miedzymiastowa
  • Nikt normalny w domu nie korzysta przeciez z tel jeżeli ma internet. Dialog ratuje tylkoto że nie da się podłączyc internetu bez nr. Za granice i na stacjonarne w kraju to przez telefonie ip jest tania , bardzo łatwo znaleśc rozmowy do UE USA za 15- 25 groszy za min. Jezeli wejdzie pożądny bezprzewodowy internet to tp.sa i Dialog będa narzekać na odpłych ludzi, bez sensu jest placic abonament za cos z czego się nie korzysta
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Spec_of_Union_poland(2006-03-19)
  • Certyfikaty ISO otrzymuje się za poprawnie przygotowane dokumenty - nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością.To prawda, że ISO zeszło na psy!!! Ten certyfikat o niczym dziś już nie świadczy. To tylko dowód, że wydano ileś tam pieniędzy na przygotowanie dokumentów. Czyste marnotrawstwo. A Dialog jest tego przykładem.Ciągłe awarie, zrywane łącza i brak możliwości zgłaszania usterek bo nie odbierają telefonów.Pracownicy Dialogu potrafią tylko "integrować się" na wszelkich szkoleniach za nasze pieniądze. Szkoda, że nie potrafią dobrze pracować. Fachowcy z nich do kitu. Czyżby w Elblągu nie było prawdziwych specjalistów, którzy znaliby się na tego typu usługach bo Dialog zatrudnia jakiś konowałów. Te ich awarie i słaba jakość usług zaczyna coraz więcej odbiorców wnerwiać i może to być faktycznie początek ich końca. Powinna znależć się dla nich prawdziwa konkurencja.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zawiedzionyDialogiem(2006-03-19)
  • Ja mam dialog 512 i bardzo go sobie chwalę a awarii zadnych nie uświadczyłem.Co do poziomu obsługi to jak dla mnie jest wystarczajaca.Wszystko co potrzebowałem załatwic czy to w biurze obsługi w Elblągu czy to na infolinii załatwiałem bez problemu.Zdarzyło mi sie tez dzwonic na bezpłatny numer serwisowy i tam tez dodzwoniłem sie bez problemu.Zgadzam się że na zachodzie ceny połaczeń i internetu są nizsze,niesatety my żyjemy w Polsce ,a jak tu jest każdy widzi.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    dialog512(2006-03-20)
Reklama