UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Boją się konkurencji w Krynicy. Jest oczywiste, że pobudzi to rynek lokalny na którym pojawią się nowi przedsiębiorcy. Lokalni mają już swoją smażalnie i pokoje na wynajem. Niczego więcej nie chcą. Nie chce im się konkurować. Moim zdaniem dla turysty, ale też dla ludzi przedsiębiorczych przyniesie i już przynosi to tylko pozytywne skutki. A lokalnym w Krynicy polecam się po prostu rozwijać, współpracować, konkurować. .. W telewizji przez kilka lat będzie niesamowita darmowa reklama dla całego nadzalewowego regionu. Aż do otwarcia. W Elblągu mimo braku sensownego podejścia do promocji regionu już widać więcej turystów - nie tylko starych Niemców.
  • @jojos - najbardziej obawiają sie wlasciciele pseudo pensjonaciqw z podarta posciela, zagrzybiałych. jest taki jeden w kryni-ceny z kosmosu
  • @absolwentTMinietylko - Nikt nie zamierza wprowadzać na zalew masowców i kontenerowców pełnomorskich. Nikt nie zamierza bezpośrednio konkurować z Gdańskiem. Elbląg przyciągnie mniejsze jednostki i tu będzie konkurencyjny. Elbląg ma całą infrastrukturę od portu, nadbrzeży i wolnego miejsca żeby z łatwością się rozwijać. Do tego połączenie kolejowe. Poza tym niesamowicie pobudzi to cały region turystycznie. .. Proste to. Nigdy przedtem region Zalewu nie miał tak dużej i darmowej reklamy jak teraz. I będzie ta reklama aż do 2020.
  • Wielka znieczulica ludzi mieszkających w Krynicy, która dzięki Elblągowi uzyskała prawa miejskie, a obecnie to kula u nogi naszemu miastu. Z taką ilością mieszkańców powinni pozostać wielką wioską i tyle.
  • @asdd. głębokość toru wodnego na rzece Elbląg to 1,4 metra więc Elbląg nie przyciągnie "mniejszych jednostek" a barką płaskodenną BM 1200 można pływać co najwyżej przy linii brzegowej ryzykując że w razie załamania pogody trzeba szybciutko cumować w Ustce lub Darłowie o ile będą mieli tam wolne nabrzeża, więc nie wypisuj kolego głupot tylko policz ile zagranicznych jachtów turystycznych cumuje w Gdyni i sprawdź jaką te jachty mają głębokość zanurzenia.
  • @asdd. Elbląg nie ma żadnej infrastruktury portowej oprócz nabrzeży. Ma dużo bezrobotnych którzy mogli by nosić po trapie worki lub baloty z bawełną ale takie porty w Afryce przestały istnieć 50 lat temu na rzecz portów specjalistycznych przyjmujących statki o głębokości zanurzenia powyżej 10 metrów i wyposażonych w kosztowne specjalistyczne urządzenia załadunkowo-rozładunkowe dostarczane przez potężne korporacje japońsko-chińskie w miejscach gdzie strumienie ładunków są liczone w milionach ton tygodniowo. Małe porciki zdechły na świecie w czasach gdy kolej przejęła ładunki z furmanek i infrastruktura portowa w Elblągu jest warta tyle co furmanka. Koń od tej furmanki niestety dawno nie żyje.
  • Na rzece Elbląg będzie dopuszczalny ruch do 4 m zanurzenia. Pogłębienie i poprawa toru jest w tej inwestycji. Nie tylko przekopanie kanału na mierzei i mosty są częścią inwestycji. Swoją drogą przyda się trochę udrożnić ten tor bo nic się nie działo od czasów 'wyzwolenia'. W końcu coś się w tym mieście dzieje.
  • @Gdańsk_Jantar - Tylko że na barke wchodzi 50 kontenerów baranie!!!!!
  • @asdd - I nasza droga 7 nie zostanie rozjezdzona przez tiry
  • @anonimie Elbląg ma infrastruktury. A jak czegoś brakuje to gwarantuje, że się to znajdzie. Nie trzeba będzie sprowadzać niewolników to noszenia bawełny. To miasto było przed wojną dominującym miastem przemysłowym w Prusach. Od fabryki samochodów, stoczni która dała początek stoczni w Gdańsku, po największą fabrykę cygar w Europie. Nie wiem ile razy byłeś w Elblągu, ale tak. .. ma sporo miejsc które teraz stoją i ma spory potencjał który się marnuje.
  • Tylko ciekawe że co roku są regaty na zalewie
  • Ziomek Wróbla?
Reklama