Rekrutacja, chleb czy piwo? Dopiero 25 października poznamy Elbląski Produkt Roku 2006. Konkurs miał zostać rozstrzygnięty pod koniec września, jednak z powodu pewnych trudności ogłoszenie wyników nastąpi z prawie miesięcznym opóźnieniem.
Przypomnijmy, że o tytuł Elbląskiego Produktu Roku 2006 ubiega się wirtualna rekrutacja Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu, chleb witalny produkowany przez Piekarnię Raszczyk z Pasłęka, chleb rozmaitości z PSS Społem w Elblągu oraz piwo warzone w Browarze Braniewskim.
Organizatorem plebiscytu na najlepszy produkt roku jest elbląski oddział Naczelnej Organizacji Technicznej Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych przy udziale Urzędu Miejskiego, Starostwa Powiatowego oraz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.
- Celem konkursu jest wybór i promocja wysokiej jakości produktów wytwarzanych w firmach na terenie Elbląga i regionu. Produktów, które dzięki swoim walorom jakościowym, technologicznym i użytkowym skutecznie konkurują na rynku krajowym i zagranicznym - mówi Aleksander Huńko z elbląskiego NOT. - Do konkursu staraliśmy się wybrać znaczące w regionie firmy, które mają ciekawe wyroby czy produkty. Pomimo, że informacje o plebiscycie wysłaliśmy do przeszło stu firm i instytucji działających na terenie Elbląga i powiatu, naszą propozycję przyjęły tylko cztery z nich. Być może w przyszłym roku będzie więcej chętnych.
Nagrodą w plebiscycie, poza honorowym tytułem Elbląskiego Produktu Roku, jest statuetka wykonana przez elbląskiego artystę Romana Fusa.
- Statuetka może być wykorzystana jako znak promocyjny firmy, a jej wizerunek może być umieszczony obok znaku towarowego firmy - dodaje Aleksander Huńko.
Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas uroczystej gali w środę 25 października.
Organizatorem plebiscytu na najlepszy produkt roku jest elbląski oddział Naczelnej Organizacji Technicznej Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych przy udziale Urzędu Miejskiego, Starostwa Powiatowego oraz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.
- Celem konkursu jest wybór i promocja wysokiej jakości produktów wytwarzanych w firmach na terenie Elbląga i regionu. Produktów, które dzięki swoim walorom jakościowym, technologicznym i użytkowym skutecznie konkurują na rynku krajowym i zagranicznym - mówi Aleksander Huńko z elbląskiego NOT. - Do konkursu staraliśmy się wybrać znaczące w regionie firmy, które mają ciekawe wyroby czy produkty. Pomimo, że informacje o plebiscycie wysłaliśmy do przeszło stu firm i instytucji działających na terenie Elbląga i powiatu, naszą propozycję przyjęły tylko cztery z nich. Być może w przyszłym roku będzie więcej chętnych.
Nagrodą w plebiscycie, poza honorowym tytułem Elbląskiego Produktu Roku, jest statuetka wykonana przez elbląskiego artystę Romana Fusa.
- Statuetka może być wykorzystana jako znak promocyjny firmy, a jej wizerunek może być umieszczony obok znaku towarowego firmy - dodaje Aleksander Huńko.
Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas uroczystej gali w środę 25 października.
OK