Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 25-11-2017, imieniny Katarzyny, Erazma
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

11.11.2017 11.11.2017

Franczyza w Ogrodach

 
Elbląg, Franczyza w Ogrodach fot. arch. portEl
Rek

CBRE Global Investors, właściciel Centrum Handlowego „Ogrody”, uruchamia program franczyzowy dla rozbudowywanych Ogrodów. W ramach programu franczyzowego „Rozkwitaj w Ogrodach” zamierza wspierać lokalnych przedsiębiorców. Rozpoczęcie prac przy rozbudowie centrum zaplanowano na trzeci kwartał tego roku.

Program adresowany jest do potencjalnych najemców Centrum zainteresowanych otwarciem sklepów partnerskich wiodących najemców sieciowych.
– Podczas naszych rozmów z markami sieciowymi zainteresowanymi obecnością w rozbudowywanych Ogrodach część z nich sygnalizuje chęć otwarcia lokalu w systemie franczyzowym – mówi Marcin Skowroński z CBRE Global Investors. – Wiele z tych firm nie ma jednak bezpośrednich kontaktów z lokalnymi przedsiębiorcami, którzy zgłaszają się do nas z chęcią wynajęcia lokalu pod szyldem znanej marki. Celem naszego programu jest po pierwsze ułatwienie kontaktów franczyzodawców z franczyzobiorcami, a po drugie udzielenie wsparcia chcącym otworzyć w „Ogrodach” salony partnerskie.
     Program „Rozkwitaj w Ogrodach” jest skierowany do przedsiębiorców z województw warmińsko-mazurskiego i pomorskiego. Inwestor zamierza w sposób zintegrowany wykorzystywać różnorodne narzędzia promocji i docierania z programem zarówno do potencjalnych franczyzobiorców, jak i międzynarodowych oraz ogólnopolskich sieci handlowych. Zaplanowano m.in. spotkania w Elblągu i innych miastach, szeroką kampanię promocyjną i informacyjną czy pomoc w promocji marki na terenie Elbląga. W program zaangażowane są wszystkie strony projektu rozbudowy centrum: właściciel, a także firma odpowiedzialna za realizację i komercjalizację obiektu – Acteeum Central Europe.
– W czasie dotychczasowej komercjalizacji zbudowaliśmy dużą bazę firm zainteresowanych udzieleniem franczyzy w elbląskich Ogrodach – informuje Joanna Klimaszewska z Acteeum Central Europe, odpowiedzialna za komercjalizację obiektu i realizację programu franczyzowego. – Teraz będziemy pomagali im w znajdowaniu lokalnych partnerów.
     Nowe „Ogrody” otwarte zostaną w drugim kwartale 2014 roku. Po zakończeniu inwestycji wartej 55 mln euro powstanie ponad dwukrotnie większe, nowoczesne centrum mające charakter regionalny, o powierzchni najmu 43 500 m2 z funkcjami usługowymi i rozrywkowymi.
     
***
     
     Spółka CBRE Global Investors istnieje od przeszło 39 lat, jest obecna w 21 krajach. W Polsce zarządza ośmioma nieruchomościami, to m.in. Centrum Handlowe Ogrody w Elblągu, Centrum Handlowe Sarni Stok w Bielsku Białej, Centrum Handlowe King Cross Praga, Domy Towarowe Wars Sawa Junior i Złote Tarasy w Warszawie.

Artur Giel, mediadem consulting
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Ciekawe czy zaczną płacić podatki, czy znowu właściciel się zmieni
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 0
    (2012-05-22)
  • oby tylko nie skończyło się posianiem trawy w miejscu obecnego parkingu. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    porto(2012-05-22)
  • JAK zacznie się budowa na Ogrodach to uwierzę bo jak na razie to olsztyn i ci z mazur blokują WSZYSTKIE INWESTYCJE w Elblągu. GDZIE Porto55,Rapsodia, Sklep Sportowy. OBIECANKI CACANKI.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2012-05-22)
  • Nic nie przebije tego artykułu :D www.portel.pl heheh
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2012-05-22)
  • Program ratowania swoich czterech liter. Tak można opisać działania byłego dyrektora Ogrodów. Komercjalizacja się sypie, a przed wpuszczeniem buldożerów trzeba zebrać wystarczający pakiet umów najmu. Banki na piękne oczy nie będą kredytować takiej inwestycji. Jeśli projekt jest opłacalny firmy otwierają własne sklepy. Jeśli ryzykowny otwierają je franczyzobiorcy, jeśli ci nie chcą, to szuka się kupców lokalnych, ale zyskach to można pomarzyć. Można zgadywać co powaliło inwestora, jak decyduje się na taki dramatyczny krok; - lokalizacja peryferyjna, z dala od centrum i trasy nr 7(Rosjanie i letnicy jadący nad morze nie przyjadą), - cena najmu powierzchni handlowych, opłaty za otwarcie centrum handlowego, czynsz od obrotu itp, - projekt obiektu, piętra nikt nie chce wynająć, - a może za duży obiekt jak na Elbląg i konkurencje Siódemki.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    tomek567(2012-05-22)
  • Oby tam sie stało, jak pisze autor artykułu
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    kawa1(2012-05-23)
  • co z Siódemką i Rapsodią, powstaną, rosjanie robią zakupy w Trójmieście tak jak większość elblążan.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2012-05-23)
  • Weście się za 1go Maja wszystko co tam istniało tyle lat padło. Centrum miasta siedliskiem lumpeksów. Puste lokale spółdzielni, czynsze obniżyć to dzierżawcy się znajdą. Kto utrzymuje te pustostany lokatorzy i pozostali dzierżawcy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    strategia rozwoju Elbląga(2012-05-23)
  • Cóż życie jest złośliwe, jeszcze kilka miesięcy temu dyrektor wszem i wobec głosił, iż interesują go tylko, ,wielcy gracze", a teraz został zmuszony do takiego poniżenia się. Więc trzeba odczytać to jako brak zainteresowania galerią. Czynsze wysokie w Euro, obroty małe - w złotówkach, koszty duże, inwestycje otwarcia wysokie (min. 100 tyś bez towaru) do tego umowy 5-cio letnie bez możliwości ich choćby polubownego zakończenia, jeszcze kaucje gwarancyjne najlepiej gotówkowe i tak trzeba wydać min. 200 tyś bez towaru, które oj nie wróci, nie wróci. .. .bo obroty za małe przy marżach - 33-45 % franczyza ( a za chwilę wyprzedaże i marża jeszcze niższa). Nasza galeria żyje jesienią, trochę wiosną przy ciągłym spadku wejść, dowód: ruch jest opomiarowany. Wystarczy też się przejść po galerii i policzyć ilość obsługi w sklepach, aby dojść do tego samego wniosku. Pomijam sklepy których nie można zostać franczyzobiorcą. Ale mimo, iż dyrektor (elblążanin) nie wspierał lokalnej przedsiębiorczości choćby przykład Cleanera, nieustające podnoszenie czynszy na korytarzu do kwot absurdalnych, to życzymy mu powodzenia, bo może zauważy, iż życie kołem się toczy i wszystko wraca dobre i złe. .. . Franczyza tak, ale nie w galerii, w pasażu za ten sam lokal zamiast 10 tyś zapłacić można 1,5-2 bez stresu, że Euro, że pomysł nietrafiony i trzeba wypowiedzieć umowę, mniejszy o 50% ruch, ale też nieporównywalnie mniejsze ryzyko.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2012-05-24)
  • kfc! kfc! kfc! kfc! kfc! kfc! kfc! kfc! kfc! kfc! kfc! kfc! kfc! kfc! nic innego mnie nie interesuje!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2012-05-24)
  • Uwierzę jak zobaczę że powstaje rozbudowa a tak to OBIECANKI OBIECANKI, niech dadzą np sklep new yorker, KFC, i drogerię Natura a nie kolejny Rossmann w tym mieście:/
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2012-05-24)
  • Już ja nieraz widziałem jak elblązanie robia te zakupy w trójmiescie głównie w Matarni i na przecenach.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2012-05-25)
Reklama