UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • A moim skromnym zdaniem przekopał bym tą mierzeje następnie dołożył bym wszystkim co są za jeszcze po 500+ aby nie musieli chodzić do pracy a na końcu z przyjemnością spotkałbym się z wami wszystkimi pod pomnikiem który mam nadzieje powstanie też w pięknym mieście Elblągu.
  • Nawiedzona baba!
  • Panie Babojć nigdy nie jest tak, aby dane miasto, czy region tracił na otwarciu do morza. I nie ma nic w tym złego, że 1mld zostanie wydany w tym regionie Polski, nie z kasy samorządów itp itd. Skoro można miliardami wspierać nierentowne górnictwo ? To Nam się coś też należy. A co do tego gdyby " gdyby babcia. .. " a wspomniany zakład pracy na 1000 osób, to na pewno nie z tych pieniędzy. O czym Pan powinien wiedzieć. I ta budowa kamienic z tej kasy. .. romantyk z Pana : )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    2
    pampi-ZAWADA(2018-05-14)
  • No cóż ja miałem odwagę cywilną aby podpisać się pod tym co myślę od prawie trzech dekad w sprawie przekopu. Dla wszystkich, którzy twierdzą, że jestem przybudówką PO bo głosowałem w 2010 roku na Grzegorza Nowaczyka zadam pytanie czyja wiec przybudówką było PIS i kandydat na prezydenta jeśli w II turze poparto Henryka Słoninę? Oczywiście jestem przekonany, że przekop nie powstanie jeszcze długo. .. .a temat jak bumerang będzie powracał jeszcze wielokrotnie.
  • Ostatnio przeczytałem, że Olsztyn chce dostępu do morza, mają podobno w Olsztynie wybudować port morski.
  • Ale pan bzdury pisze, że aż specjalnie utworzyłem przed chwilą konto na tym portalu aby dodać swój komentarz. Oczywiście że koncepcja budowy drogi wodnej łączącej Zatokę Gdańską z Zalewem Wiślanym ma swoje początki w XVI w. czyli sięga czasów panowania Zygmunta Augusta później Stefana Batorego (wojny I Rzeczpospolitej z Gdańskiem) natomiast w czasach nam bardziej współczesnych to inż. Eugeniusz Kwiatkowski (ten od Gdyni i portu Gdynia) jako delegat rządu ds. rozwoju wybrzeża po II wojnie światowej jako pierwszy przypomniał o tym bardzo ważnym dla Elbląga i okolic przedsięwzięciu. Wyrażam szczere poparcie dla budowy nowej drogi wodnej jako szansy na owocny rozwój elbląższczyzny, jak też być może całego regionu Warmii i Mazur. Elbląg wprawdzie nie będzie konkurencją dla Gdańska i Gdyni czy Szczecina i Świnoujścia ale spwwnością ma szansę stać się piątym portem morskim w Polsce. Korzyści jakie wynikają z transportu morskiego i skomunikowania z międzynarodową drogą wodną E 60 są nie do przecenienia (przedsięwzięcie ma też istotne znaczenie dla turystyki). Cieszę się, że wreszcie koncepcja ta ma realne szanse na realizację. Proszę tej szansy nie zaprzepaścić.
  • Proszę o szybkie udanie się na Oddział Psychiatryczny. .. .Pozdrawiam Ordynator Jarosław Kaczyński. .. tam takich potrzebuję do " dobrej zmiany". ..
  • Czy może ktoś wyjaśnić, w czym ma pomóc Elblągowi przekopanie Mierzei Wiślanej? Kwestia turystyczna - zbyt duże nakłady do ewentualnych zysków. Elbląg nigdy - z uwagi na położenie i bliskość innych portów, nie będzie konkurencyjny dla Gdańska, Gdyni, Szczecina itp.
  • Szczyt chamstwa.
  • Szczyt chamstwa. Rozumiem że malkontent z Platformy Obywatelskiej.
  • Odważył się pan i wystarczy. A my wyborcy podziękujemy Panu i Pana partii w najbliższych wyborach.
  • Wystarczy iść na wybory, nie głosować na PIS i PIS przegra. Ostatnio wybrało ich około 5 mil ludzi.
Reklama