UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Urlop – piękna sprawa Właśnie szukam w Necie jakiegoś miejsca. I co mnie interesuje – Standard mnie interesuje – wygoda, toalety, dojazd, TV, Net, wypożyczalnie sprzętu itd. Można budować przekop i różne inne rzeczy ale bez pracy u podstaw nic z tego nie będzie. Rozwój turystyki ciągle będzie marzeniem. .Kto zainwestuje? Budujemy państwowy El – Tourist finansowany przez UM, budujemy powrót do komuny?? Czy wspieramy inicjatywę prywatną. Jeżeli tak, to trzeba zacząć od podstaw. Sensowny Plan zagospodarowania w każdej Gminie. Samorządy z prawdziwego zdarzenia, realne wspomaganie rozwoju inicjatywy prywatnej. sensowne kredyty, ulgi podatkowe itd. Przeciez to proste jak. .. .
  • zgadzam się z poglądami autora artykułu i z przedmówcą, słowa uznania dla ludzi którzy potrafili zrealizowac własne pomysły, pozdrawiam
  • Z poprzednich wpisów widzę w większości zdroworozsądkowe podejście do sprawy - więc w tym gronie dajmy sobie pokój z mrzonkami o porcie elbląskim i wieloma bzdurami nie z tego świat. Ekonomia i logistyka się kłania.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AborygenMiejscowy(2008-06-30)
  • W Polsce też można zbudować port jachtowy z prawdziwego zdarzenia. Przykład, tutaj www.port.leba.eu Inna sprawa że to kosztuje i nie mam na myśli samych pieniędzy. To kosztuje również zaangażowanie nie tylko zarządu i innych działaczy społecznych ale przede wszystkim lokalnych władz, które szumnie głoszą swoje plany wtedy gdy zbliżają się wybory, wiedząc doskonale że nie kiwną nawet palcem wtedy gdy trzeba się zaangażować do współpracy. Przykład mariny w Suchaczu powinien wywołać odzew w postaci dofinansowania, ze strony władz lokalnych, kolejnych projektów dostosowujących port do standardów europejskich.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    landman(2008-06-30)
  • Szanowny Panie Baltic proszę nie wprowadzać w błąd społeczeństwa i nie manipulować informacją. Przekop nie może służyć do transportu wodnego dla portu na rzece ponieważ port na rzece jest dopuszczony dla jednostek o zanurzeniu do dwóch metrów z czasowymi ograniczeniami www.rafzen.pl nowowybudowanym nabrzeżu według informacji Pana Przewodniczącego Zgromadzenia Wspólników Zarządu Portu Morskiego Spółka z o.o. Henryka Słoniny www.rafzen.pl głębokość toru wynosi 3,75 m. A przekop ma mieć 5,0 m i przystosowany dla statków o zanurzeniu 4,0 m.www.rafzen.pl Nigdy one nie wpłyną na rzekę. Jedynym rozwiązaniem jest reaktywować przedwojenny port Ostwinkel- Zatokę Elbląską. Tu mozna kopać tory wodne do dowolnej głębokości.Proszę zapoznać się z dokumentacją rafzen.pl Z poważaniem Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2008-06-30)
  • Szanowny Panie Jerzy Kulas proszę nie manipulować informacją i nie robić z prywatnej sprawy (tragedii życiowej, ale mimo wszystko jednak prywatnej sprawy) wody z mózgu ludziom. Projekt budowy kanału przewiduje również pogłębienie rzeki Elbląg do 4 m więcej na stronie baltic-ukraine. com Port ukraiński i białoruski będą na terenie Gminy Elbląg, a w przyszłości jak zabraknie terenów to siłą rzeczy trzeba będzie sięgnąć po tereny w Tolkmicku, Jagodnie itp. więc niech Pan nie robi sobie pod górkę.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Baltic(2008-06-30)
  • Szanowny Panie Baltic cieszę się, że widzi Pan w przyszłości konieczność zagospodarowania terenów poza miastem czyli poza portem na rzece.Chciałbym Pana poinformować,że do takiego wniosku Niemcy doszli już w 1812 roku dowód www.rafzen.pl W tym porcie pobudowali sześć basenów portowych doprowadzili kolej i drogę. Mam nadzieję,że zweryfikuje Pan swoje poglądy i przyłączy się do koncepcji inżynierów niemieckich i zacznie Pan promować port Elbląg- Zatokę Elbląską- zyska Pan w oczach, żeglarzy, zwolenników kolei nadzalewowej i przedsiębiorców, którzy poszukują taniego transportu do Rosji. Z poważaniem Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2008-06-30)
  • w tym momencie możnaby wiele dyskutować na temat powstałego portu. Ja jednak jestem zdania, że taka inicjatywa zasługuje na nasze uznanie, choćby z tego względu, że istnieją jeszcze ludzie, którzy myślą o rozwijaniu turystyki i rekreacji naszego nie do końca odkrytego terenu. Faktem jest, że powstały port jest pierwszym krokiem w tym kierunku, założę się, że niemało kosztowało to wysiłku ze strony inicjatorów, znając naszą polską biurokrację chociażby. Miejsca na tym terenie jest mnóstwo, jest jeszcze wiele do zrobienia, a ci, którzy krytykują całą ideę bo spodziewali się od razu cudów, powinni się zastanowić, czy ich oczekiwania są zgodne naszymi realiami w Polsce:) Jeszcze raz gratuluje pomysłu i czekam wytrwale na dalsze plany eksploatacji Nadbrzeża
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    supporter(2008-06-30)
  • Nabrzeże już trochę jest. Inne podobne do Nabrzeża leżące w Zatoce Elbląskiej porty są zapuszczane przez decyje władzy. Porty nad Zatoką Elbląską nie są żadnym rezewatem bo to nie przyroda wytworzyła lecz ludzie, którzy to eksploatowali przez ponad 100 lat. Władcy usuńcie swoje błędne decyzje a obywatele przyroda zaktywizują się i porty nad Zatoką ożyją i ożywią to ciekawe i miłe miejsce do mieszkania jakim jest Elbląg. To, że to błąd może wie niewielu ale to się rozejdzie i uświadomi ludzi. Na razie mówimy o tym w Stowarzszeniu "Rozwój i Praca" piszemy na stronie www.ripps.elblag.com.pl i cierpliwie czekamy na releksję.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jan Kowalski(2008-06-30)
  • Odezwali się eksperci od żeglarstwa :)) Kulas z Balticem :)) Mark Twain napisał kiedyś wiekopomne słowa "Lepiej mieć usta zamknięte i wydawać się głupim, niż je otworzyć i rozwiać wszelkie wątpliwości. ". .. Landman nie jest lepszy. .. PORCIK na 120 jachtów i 22 łózka do spania nazywa portem jachtowym "z prawdziwego zdarzenia". Panowie, nie kompromitujcie się. Inicjatywa, choć cenna i idąca we właściwym kierunku jest kroplą w morzu potrzeb a do tego kroplą rodem z epoki kamienia łupanego. Dookoła Bałtyku są dziesiątki jeśli nie setki portów jachtowych gdzie cumuje po kilkaset i kilka tysięcy jednostek, z pełną infrastrukturą. My podniecamy się kawałkiem nabrzeża i kilkunastoma bojkami. ( zapomniałem o wiekopomnym odkryciu marki Toy-Toy) Słusznie zauważa W. G. , że w niczym nie przypomina to marin zachodnich. Ba, daleko temu "portowi" do mizernych przystani klubowych. Zgadzam się jednak z tym, że należało by w Elblągu trochę postawić na żeglarstwo. Jest akwen, są ludzie. Jak widać jest zapał. Nie ma co liczyć na przekop. Dzisiaj pisze Portel o stypendiach dla sportowców. ILE Z NICH PRZYZNANO ŻEGLARZOM ? Czy Jachtklub Elbląski ma choć jednego zawodnika, którym mógłby sie pochwalić na krajowych czy zagranicznych arenach regatowych ? Mistrz Europy w kl Optimist, elblążanin, reprezentuje Gdynię, inny medalista pływa dla Olsztyna. DLACZEGO ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    RAPAPORT_XXL(2008-06-30)
  • RAPAPORT XXL Nadbrzeże to nie port a basen portowy nowego portu elbląskiego (niemiecka nazwa Ost Winkiel) > obecna nazwa tego terenu to ZATOKA ELBLĄSKA Obszar tego portu to obecne miejscowości Jagodno : Kamienica Elbląska : Nadbrzeże i część Suchacza Na terenie tego portu ( jego budowa nie została zakończona) było sporo basenów portowych obecnie szumnie nazywanych portami vide NADBRZEŻE co nie przekreśla idei budowy letnich baz dla żeglarzy jaka powstała w Nadbrzeżu Standard nie za wysoki ale na początek dobre i to Początek został zrobiony Teraz władza niech pokaże co potrafi >mam nadzieję że nie będzie to kolejny bubel za grube miliony jak port elbląski Gdyby tą kasę włożono w ten teren to by była marina o jakiej piszesz XXL Sory za brak kropek i przecinków ale mi je wcięło
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    seniorek(2008-06-30)
  • Miałem piękny sen: Zalew Wiślany z mnóstwem marin wypełnionych żaglówkami wzdłuż wybrzeża, kolej nadzalewowa wioząca amatorów wypoczynku, Frombork, Tolkmicko, Kadyny, Suchacz aż roi się od turystów, wioski tętniące wakacyjnym życiem, paby, kawiarnie, restauracje, lodziarnie, statki i promy kursujące na trasie Mierzeja Wiślana - wschodnie wybrzeże zalewu. To wszysto leży w rękach SAMORZĄDÓW. To ONI powinni stworzyć warunki do iwestowania w całą infrastrukturę, zachęcić inwestorów, pozyskać kapitał unijny. SAMORZĄDOWCU weź się do roboty, nie dbaj o prywatę, lecz kieruj się miłością do swojej małej ojczyzny.
Reklama