Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 10-12-2016, imieniny Bogdana, Julii
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Łódzkie tory w Elblągu

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Łódź wybuduje w Elblągu 2,5 kilometra nowego torowiska i sieci trakcyjnej w ul. Ogólnej, nową pętlę oraz zmodernizuje torowiska w zajezdni przy ul. Browarnej.

- Rozpoczęcie robót stało się możliwe po interwencji sądu arbitrażowego przy Urzędzie zamówień Publicznych w Warszawie – poinformował nas Bogumił Makowski z konsorcjum, które wygrało w przetargu.
     Przetarg na budowę na ul. Ogólnej nowego odcinka torów o długości 2,5 kilometra wraz z siecią trakcyjną, przesunięcie pętli oraz prace torowe w zajezdni miasto Elbląg ogłosiło w ubiegłym roku miasto. Stanęły do niego trzy firmy, jednak ten przetarg unieważniono, bo ceny zaproponowane przez wykonawców przekraczały wartość inwestycji. Przetarg powtarzano potem kilkakrotnie i za każdym razem był oprotestowany przez firmy, które go przegrywały. W końcu do gry musiał wkroczyć sąd arbitrażowy przy Urzędzie Zamówień Publicznych, który nakazał raz jeszcze powtórzyć procedurę przetargową. I tym razem wygrało konsorcjum „PeBeK /PDiM”, które zaangażowało MPK Łódź do wykonania robót torowo-sieciowych.
     

PD
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • absurd w polskim panstwie... a na tory poczekamy sobie dluzej... ech
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    TramLover(2006-03-01)
  • absurdem których nie brakuje w naszym kochanym miescie jest to ,że ciągnie się na siłe kolejną nitke trakcji tramwajowej tam gdzie jest ona zbedna. tyle pieniedzy i zamieszania .....czyzby nowy biznes przy biznesie.....??
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2006-03-01)
  • ja mieszkam nad Jarem i nie uwazam decyzji o budowie torowiska w ciagu ulicy Ogólnej za absurd.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2006-03-01)
  • bo nie mieszkasz przy samej Ogólnej gratuluje. Napewno bedziesz sie rozjerzdzać tymi tramwajami i autobusami które tam startuja!!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2006-03-01)
  • Ja jestem jak najbardziej za rozbudowa tego odcinka Nad Jarem jak i innych im wiecej bedzie jezdzilo po Elblagu tramwajów tym lepiej, bezpieczniej, ekologiczniej i taniej. A co najwa|niejsze rozladuje to czesc korków na ulicach oraz zmniejszy liczbe dziur, które powoduja autobusy. Im szybciej bedzie rozbudowany ten odcinek tym lepiej. Jestem dumny, z tego ze wiele wiekszych od Elblaga miast nie moze sie poszczycic tramwajami, a Elblag owszem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Makary(2006-03-01)
  • A kiedy zrobią nowe jezdnie na Ogólnej. Przejechać tam to masakra!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2006-03-01)
  • Popieram całkowicie wypowiedź Makary
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    ziuta(2006-03-01)
  • Makary a do tego trzeba dodać jeszcze, że te tory będą za pół darmo bo kase na nie łoży Unia Europejska w 75%. To jest ten sam projekt, w którym kupione zostaną nowe tramawaje. Jestem jak najbardziej za takimi działaniami.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    jar(2006-03-01)
  • Absurdem w naszym miescie jest to ze mamy polinteligentnym mieszkancow kwestionujacych waznosc nowej trakcji tramwajowej za 1/4 ceny!!! Widocznie mamy mieszkancow analfabetow, nie dziwi wiec to, iz mamy takie berobocie. Po prostu nieukow nie potrzebuja!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    mrpresident_(2006-03-01)
  • Akurat linia nad Jar jest strzałem w 10-kę. Jeszcze powinna pójśc nitka na Zawadę. I zmodernizowanie lini tak, aby tramwaje mogły rozwijać jakieś sensowne prędkości i nie mnozyć przystanków. Jeśli tramwaj będzie szybszy od autobusu to ludzie będą nim jeździc. Przydała by się jeszcze szybka linia przez 12-lutego, żeby z Jaru/Zawady szybko można było się do śródmieścia dostać.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2006-03-01)
  • Czasami tramwajem można dojechać gdzieś gdzie autobusy nie dojeżdżają. Ale jak dla mnie to problem tkwi w przepełnionych tramwajach! Czasami ledwo ustać można. Już na pętli brak wolnych miejsc, bo ludzie wsiadają jak mrówki....
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Aducha(2006-03-01)
  • Niektóre bełkotliwe wypowiedzi przypominają dowcip Aloszy Awdiejewa o pijanym ale "super bogatym nowo-Ruskim", który za solidną opłatą w "baksach" jadąc trojlebusem, został dopchany przez plebs od przystanku końcowego (mimo, że nie było dalej trakcji) do swego podmoskiewskiego miasteczka. Dopchano go razem z trojlebusem tylko na przedmieście, gdyż na drodze pojawiła się olbrzymia dziura. Motorniczy budzi bogatego Ruska i mówi: "jesteśmy prawie na miejscu, ale dalej nie da rady - olbrzmia dziura na drodze". No to bogaty "nowo-Ruski": "spokojnie, wiem o tym, ja tu wczoraj przyjechałem metrem!".
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    WaniaPijanica(2006-03-01)
Reklama