UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Jeśli mgr inż. Jerzy Kulas ma know - how na port w Elblagu, to niech pozyska prywatny kapitał i wejdzie do spółki. Inwestorzy czekają zapewne tylko na sygnał. Nas sceptyków już pan przekonał, życzymy więc powodzenia. Jak mogę coś zasugerować, to może przy okazji jeszcze jakiś tor formuły 1.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    andres(2011-03-05)
  • do hero: PO nie dokonuje zmian w Porcie z kilku powodów utrzymuje na stanowisku dyrektora spółki co do którego wyższego wykształcenia są spore wątpliwości zmian w radzie nadzorczej też nie dokonuje bo nie ma ludzi do obsadzenia tych stanowisk spełniających wymogi formalne i dlatego w porcie nadal jest tak samo jak było za poprzedniej ekipy
  • A ja się pytam za co biorą pieniądze odpowiedzialni pracownicy i władze w spółce podległej UM jeśli na stronach BIPu są nie aktualne i manipulacyjne dane lub ich brak? Czym tak naprawdę zajmuje się port i kto z czego płaci pensie ich pracownikom? Pytań jest mnóstwo, a odpowiedzi na razie żadnej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    truskaweczka(2011-03-05)
  • Truskaweczko. Poczytaj wyzej. Pieniadze biora z dzierzawy 460 ha terenow miejskich które to tereny miasto przekazało (wniosło do spółki jako udziały). Teraz kasa zamiast do skarbnika miejskiego idzie do dyspozycji dyrektora społki.
  • A kim jest ten dyrektor i czym wcześniej się zajmował?
  • Super fotka już widzę jak ten statek pływa po kanale i ZAWRACA.
  • Do znafcy. VTS Zatoka mało interesuje maksymalne zanurzenie statku, tylko aktualne. Łatwe do stwierdzenia po znakach namalowanych na burcie. Dodam że już obecnie nie ma żadnych przeszkód, żeby całkiem spore statki były budowane w Elblągu. Dlaczego nie są? Wytłumaczenie o komunie, cyklistach, czy żydach jest tylko zaklęciem. Takim samym jak przekop.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sceptyk(2011-03-05)
  • Miło by było gdyby w tej dyskusji zabrał głos aktualny dyrektor zarzadu portu i aktualny przewodniczacy rady miasta w Elblagu. 460 hektarów ziemi na terenie miasta to sprawa warta pochylenia sie nad nia.
  • rozrzutnosc bylego prezia slniny oprocz portu dajacego deficyt moznaby mnozyc przyklady, milionowe wyrzucenie wblota modrzewiny, wczesniej znikniecie zwodzonego mostu i budowa kladek na rz. elblag, a nastepnie rozbiorka, zeby budowac nowe mosty to sie nazywa generowanie kosztow z podatkow mieszkancow. niezdarzyl przeniesc tramwajow o zgrozo!w zwiekszeniu bezrobocia w ostatniej kadencji i marginalizacji miasta z lokalnymi poslami doprowadzil wlasnie slonina. czy ta osoba zasluguje na nagrode w postaci statuetki.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    60-latni(2011-03-06)
  • Pamiętacie ile razy w telewizji, radio czy na łamach różnych gazet były dyrektor Kołtoński opowiadał o naszym porcie. Pamiętacie o pracowniku o nazwisku JAkub Łoginows zatrudniony w spólce jako specjalista i jego tekstach o Bałtyckiej Ukrainie? O to znalezione w sieci "Profesor Gromadzki oraz redaktor Wajrak piszą, że w ich opinii Elbląg nie zdobędzie ładunków, bo nie jest w stanie konkurować z Gdańskiem. Niestety, nie przypominam sobie, by wspomniane osoby zawitały do portu w celu zasięgnięcia informacji o tym, jakie funkcje po wykonaniu kanału zamierza pełnić port Elbląg. Najwidoczniej nie jest to im potrzebne, ponieważ oprócz doskonałej wiedzy z zakresu zarządzania środowiskowego ci panowie są także ekspertami w dziedzinie portów, logistyki i transportu, a do tego jeszcze finansów publicznych. Otóż powtórzmy raz jeszcze: małe porty morskie nie są od tego, by konkurować z dużymi, lecz m. in. by dostarczać im feederami ładunki do dalszego przeładunku na duże statki - zwiększając tym samym ich obroty i odciążając uciążliwy dla mieszkańców i środowiska transport naziemny na dojeździe do portu Gdańsk, w granicach miasta. .. .. Kuba Łoginow jest inżynierem w zakresie ekologii wyrobów, pracownikiem Zarządu Portu Morskiego w Elblągu"
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    generalllo(2011-03-06)
  • ". .. Mamy sygnały ze strony Ukrainy i Białorusi, że odwleczenie inwestycji w czasie zostało przyjęte przez tamtejsze podmioty negatywnie - tłumaczy Julian Kołtoński. Jest to o tyle ważne, że z tych państw pochodziłoby aż dwie trzecie towarów, które mogłyby być transportowane przez elbląski port. - Może to być zgubne dla Elbląga, bo prawdopodobnie sami nie wygenerujemy oczekiwanej wielkości towarów, a wówczas inwestycja będzie dla nas problematyczna - dodaje dyrektor Kołtoński. - Czas gra na naszą niekorzyść. Gospodarka nie znosi próżni. Ukraińcy czy Białorusini pójdą gdzie indziej. Nie będą czekać 8 lat na uruchomienie portu dla żeglugi morskiej. Dlatego nasz pomysł wymagał szybkiej realizacji - podkreśla. Są już sygnały, że podmioty z tych krajów chcą się przenieść do portu w Gdańsku. "
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    o co tu chodziło?(2011-03-06)
  • Czy "Szybka kolej warunkiem rozwoju portu w Elblągu" elblag.gazeta.pl "Nasi wschodni partnerzy wielokrotnie podkreślali, że są gotowi zaangażować się w to przedsięwzięcie i pytali, kiedy w końcu zbudujemy ten kanał przez Mierzeję." Dyrektor potwierdza również opisywaną na łamach elbląskich mediów sprawę modernizacji linii kolejowej z Gdyni do Białegostoku. "W zeszłym roku powstała koncepcja układu logistycznego Białoruś - Elbląg, obejmującego nasz port, modernizację linii kolejowej Elbląg - Olsztyn - Ełk - Białystok wraz z trzema odgałęzieniami w kierunku Białorusi oraz wspomniane już stanowisko systemu SUW-2000 i centrum logistyczne w Białymstoku. Sprawą tą żywotnie zainteresowane są władze województwa Podlaskiego. Istnieje nawet projekt listu intencyjnego o współpracy w tej sprawie dwóch województw Północno-Wschodniej Polski i właściwie od tego należałoby zacząć. Inicjatywa należy teraz do marszałka województwa Warmińsko-Mazurskiego - tylko on może podjąć decyzję o poparciu tego projektu, gdyż ze strony Podlasia jest pełna gotowość do realizacji tej idei". W wywiadzie można również przeczytać o koncepcji utworzenia gdyńsko-elbląskiego kartelu morsko-lotniczego, systemie SUW-2000, czy też budowie w Porcie Elbląg bocznicy kolejowej i obrotnicy dla statków."
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    portowiec(2011-03-06)
Reklama