Grupa LPP, największa polska firma odzieżowa, zdecydowała się na powiększenie powierzchni swoich lokali w rozbudowanym Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu. Salony marek należących do koncernu odzieżowego LPP: Reserved, House, Sinsay, Mohito, Cropp Town oraz Home & You w elbląskich Ogrodach zajmować będą prawie 4 000 m2.
Przed rozpoczęciem rozbudowy, sklepy trzech marek należących do koncernu zajmowały 750 m2 powierzchni handlowej Centrum.
W związku z decyzją o rozbudowie i modernizacji Ogrodów Grupa LPP zdecydowała się na zwiększenie powierzchni najmu i wprowadzenie do Centrum wszystkich sześciu marek znajdujących się w portfolio firmy, co zaowocowało podpisaniem umów najmu na 3 000 m2. W wyniku podpisanych właśnie aneksów łączna powierzchnia wynajmowanego przez LPP metrażu wzrośnie do prawie 4 000 m2.
Salony marek należących do LPP będą otwierane sukcesywnie w kolejnych fazach rozbudowy centrum. Lokale House oraz Sinsay, znajdujące się w zmodernizowanej części Centrum, zostały już przekazane najemcy, który rozpoczął prace remontowe. Otwarcie obydwu sklepów planowane jest na listopad bieżącego roku. Pozostałe salony zajmą lokale w nowopowstającej części Ogrodów, a ich otwarcie planowane jest na IV kwartał 2014 r.
W związku z decyzją o rozbudowie i modernizacji Ogrodów Grupa LPP zdecydowała się na zwiększenie powierzchni najmu i wprowadzenie do Centrum wszystkich sześciu marek znajdujących się w portfolio firmy, co zaowocowało podpisaniem umów najmu na 3 000 m2. W wyniku podpisanych właśnie aneksów łączna powierzchnia wynajmowanego przez LPP metrażu wzrośnie do prawie 4 000 m2.
Salony marek należących do LPP będą otwierane sukcesywnie w kolejnych fazach rozbudowy centrum. Lokale House oraz Sinsay, znajdujące się w zmodernizowanej części Centrum, zostały już przekazane najemcy, który rozpoczął prace remontowe. Otwarcie obydwu sklepów planowane jest na listopad bieżącego roku. Pozostałe salony zajmą lokale w nowopowstającej części Ogrodów, a ich otwarcie planowane jest na IV kwartał 2014 r.
oprac. redakcja