Wtorek 18-09-2018, imieniny Stanisława, Ireny
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Mierzeja wygrała

Już wkrótce zmodernizowane i przebudowane zostaną trzy mosty prowadzące na Mierzeję Wiślaną, w miejscowościach - Drewnica, Rybina i Sztutowo.

Wszystko to za sprawą projektu, który został w ostatnich dniach wstępnie zatwierdzony przez Komisję Europejską w Brukseli i umieszczony w projekcie Memorandum Finansowego, które zostanie podpisane między Polską a Unią Europejską w sprawie wykorzystania środków z funduszu PHARE 2003.
     Jest to finał działań, które zostały podjęte jeszcze za poprzedniej kadencji władz powiatu nowodworskiego. Wtedy to radni przyjęli program inwestycyjny o nazwie "Zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej i turystycznej Mierzei Wiślanej poprzez modernizację dróg wodnych i lądowych". Uzyskał on akceptację zarządu województwa pomorskiego i został zgłoszony na listę główną projektów Phare. Przy współdziałaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, Gmin: Stegna, Sztutowo i Miasta Krynica Morska przyjęto do realizacji tenże właśnie projekt inwestycyjny o łącznej wartości 3,5 mln euro. Zaplanowano zabezpieczenie środków finansowych w budżecie powiatu w latach 2002-2006 na realizację projektu w wysokości 770 tysięcy euro. 100 tys. euro pokryje gmina Stegna, 20 tys. - Sztutowo, 15 tys.- Krynica Morska. Reszta finansowania, w kwocie 635 tys. euro przypadnie w udziale powiatowi.

OZ
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Chciałbym przypomnieć koszmar z przed kilku dokłądnie 2 lat kiedy to był remontowany most w Rybinie! Jak znam życie to za remont wezmą się w maju i skończą w październiku! Wtedy najwygodniej a i ruchu prawie nie ma, no bo kto by w lato nad morze jeździł!?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Mc - autobusista(2003-02-15)
  • A wszystko po to, by "warszawka" mogła latem, w sobotę lub niedzielę w 3 godziny na swoje prywatne folwarki samochodem "dolecieć". A powiat nowodworski z trzeciego miejsca pod względem bezrobocia w Polsce przesunie się na pierwsze i taką będziemy mieli z tego korzyść. Nie wątpię, że remont tych mostów jest potrzebny ale niech coś z tego mają mieszkańcy powiatu nowodworskiego. Bo kto budował np. wiadukt w Bogaczewie ? Ironizując, niektórzy mieszkańcy Bogaczewa nawet na tym stracili, bo przedtem mogli zarobić parę groszy na myciu szyb samochodów stojących przed szlabanem kolejowym.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    M.S. Elbląg(2003-02-17)
  • Wolałbym, żeby zaczęto realizować plan zapisany w tamtym roku w rozwoju gmin nadzalewowych jakim jest przekop wspomnianej w tytule. Ale na to to będziemy czekać, i czekać, i czekać.....no chyba, że UE nam na to da (oczywiście z naszych pieniędzy);) DO PRZEDMÓWCY: Mówisz dla Warszawiaków, ale zobacz ile Elblążan ma tam lokale, i właśnie na tych Warszawiakach oni zarabiają.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Arystokrata(2003-02-18)
  • Skoro już Warszawiaki to i Elblażaki :))
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    tik(2003-02-18)
  • Te mosty to jedne z ostatnich materialnych dowodów, że kiedyś na tych ziemiach żyli ludzie, którzy zanim coś zrobili to myśleli, ale jak już to zrobili, to wystarczyło tylko przez następne lata efekt ich pracy konserwować. Jak znam życie, remont będzie polegał na rozebraniu mostu zwodzonego i zastąpieniu go standardową betonową ohydą, broń Boże otwieraną, bo jeszcze mogłoby pod nim coś przepływać...Tak zrobiono w Wielkim I Pięknym Mieście Elblągu, zarówno w miejscu Mostu Wysokiego jak i Niskiego. Teraz jest tam Port Morski Elbląg, tyle że nie zawijają tam żadne statki. Ale przecież Mumia Europejska czuwa i nie da nam zepsuć czegoś dobrego samodzielnie... Jeśli utrzyma się obecna dynamika działalności portu, a nasze piękne mosty trwać będą w najlepsze, to wkrótce będziemy mieli w Elblągowie bazę amerykańskich lotniskowców.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Kura 5(2003-02-18)
  • kura jestes marzycielem. bujasz w oblokach i dlatego jestes skazany na Elblag.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2003-02-18)
  • Informacja o modernizacji jest nieco nieścisła. W Drewnicy ma być wybudowany NOWY most, oczywiście zwodzony i - na mój gust - ładny. Modernizacja mostów m.in. w Rybinie jest "koniecznością" spowodowaną warunkami programu pomocowego. Po prostu inwestycja musiała osiągnąć pewien pułap finansowy, by liczyć na dofinansowanie. Sam most był za tani, więc "dorzucono" modernizacje dwóch mostów.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    JeW(2003-02-20)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Agama brodata
Ochotka żywa
Krewetkarium
Karma dla papug średnich