UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Ok, ok... Czmu marudzicie? Do Elbląga trafia ogromna kasa, tylko się cieszyć! Zastanawia tylko fakt, że jeśli nasz projekt był jedyny, to 5.890.000 trafi w próżnię, albo do czyjejś kieszeni...
  • Te pozostale pieniadze to przyznano olsztynowi,oni sie tez tam w jakis sposob chca rozwinac:P ale ambitnych planow nie maja:P
  • Ponad 50.000 mieszkacow w naszym wojewodztwie ma jeszcze Elk. Chyba ok 60.000 ludzi tam mieszka.
  • Brawo Buli!!!!!! :-) Niewiele jest osób na stronie port-Elu, które nie marudza i nie zauważają tego, jak miasto ulega pozytywnym przeobrażeniom. A, że czas jest potrzebny na większe zmiany, to co innego. Najważniejsze, że dzieje się sporo i moim zdaniem sprawy idą w dobrym kierunku. Próba dla władz będzie w momencie, gdy mając dobre zaplecze infrastrukturalne w Elblągu, nie wykorzystają szansy i nie ściągną do miasta poważnych inwestorów, ale to na razie przyszłość. Z tego, co jakiś czas temu słyszałem, w Ratuszu pojawiają się firmy zainteresowane inwestowaniem w Elblągu, ale jakoś nikt, nigdy nie podaje ich nazw, a szkoda!!!
  • Pod względem transportu publicznego w Eg. naprawdę nie jest zle ,gdyby tak jescze P.Prezydent przegonił towarzystwo które od paru dobrych lat projektuje uklady drogowe dla Elblaga a w zasadzie bawi się za nasze i unijne pieniadze tworząc uklady komunikacyjne które cofaja elbląg do lat 50- tych, to wzystko trzeba będzie poprawiać, nie wiem również dlaczego radni nie interesuja się jak nieracjonalnie wydaje sie kolosalne w skali naszego miasta pieniądze.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Tomasz(2004-11-26)
  • popieram tych co mówią iż projektanci układów komunikacyjnych w naszym mieście są do bani. Ci ludzie chyba cierpią na brak wyobraźni przykład - ostatnio wyremontowana ul. Piłsudzkiego gdzie nie zrobiono zatoczek autobusowych i w godzinach największego ruchu blokuje się wjazd i wyjazd z bocznych uliczek przez pojazdy jadące w górę lub w dól tą ulicą, tłumaczenie tych osób iż jest to zgodne z wytycznymi jakiś tam przepisów unijnych jest zwykłym ukrywaniem braku wiedzy i zdolności by móc zaprojektować coś zgodnie ze sztuką projektowania układów komunikacyjnych i normalną logiką. jestem ciekawy jak długo prezydent Elbląga będzie utrzymywał tych darmozjadów i nieuków za nasze pieniądze
  • Olsztyn dalej, perfidnie ustawia oszukańcze kryteria różnych spraw w naszym województwie, tj. kryterium ponad 50 tys. mieszkańców. Jak można porównywać Ełk z Elblągiem. To specjalne, perfidne działanie Olsztynowa żeby umniejszyć rolę Elbląga i oczywiście dać w rezultacie Elblągowi mniej pieniędzy. Następne bowiem kryterium to ponad 150 tys. mieszk. - a może by tak wprowadzić kryterium - np. ponad 100 tys. mieszkańców. Są tylko 2 takie miasta w województwie: Elbląg - 130 tys. i Olsztyn - coś ze 150 tys. ze wszystkimi wsiami i studentami, którzy de facto nie są stałymi mieszkańcami Olsztynowa a jest ich ze 30 tys. Ale po co, przecież Olsztyn wedle zapisów różnych planów to ma być metropolia. Koń by się uśmiał !!!. Kiedy się w końcu wypiszemy z tego oszukańczego województwa??!!!.
  • Kiedy się doczekamy modernizacji liniii tramwajowej i wymiany tramwajów na cichobieżne w rejonie ul. 3 Maja.To nie jest ta sama ulica co sprzed lat. Wszystko zabudowane nową mieszkaniówką, dźwięki odbijaja się od ścian bunków usytuowanych po jednej i drugiej stronie wąskiej ulicy, nie mają sie gdzie uwolnić - odgłos jadących tramwajów jest nie do zniesienia dla mieszkańców. Poza tym te okropne skrzypienia na zakręcie.
  • To że Elblag potrafi pozyskac unijne pieniadze to duży plus ale co sie z nimi robi to już tragedia. Centrum miasta powoli się zapełnia a droge od nowego mostu do szpitala robi sie dwu pasmową z bzdetnymi brukowymi wysepkami gdzie jest miejsce bez burzenia zadnych budynków na 4 pasmową. Lepiej byłoby to zrobić zgodnie z dostępnymi finansami na dwa etapy ale kazdy konkretnie z wizją na przyszłość. To samo z tymi trasami tramwajowymi. Dlaczego robi sie te szerokie pasy zieleni czy nie lepiej zrobić takie rozwiązanie jak dotychczas było wzdłuż hali elzamowskiej. W razie korków pogotowie, straż pożarna jak i autobusy mogłyby sie poruszać po trasie tramwajowej. Tak możnabyło zrobić całą Pł Dąbka ale po co lepiej jakieś PRLowskie rozwiązania z przed 50 lat. Teraz bedzie robiona ulica ogólna i jestem pewien że nic się nie zmieni.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    mieszkaniec(2004-11-27)
Reklama