UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Jak by nie patrzył. Wydanie miliarda złotych na 5-metrowy kanał, którym mogą pływać barki o zanurzeniu 2 metry nie ma sensu. Faktem jest, że PO rozbiła to mądrzej, bo zadbała o to, by znalazły się pieniądze na pogłębienie także portu w Elblągu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    6
    homomomini(2019-02-07)
  • To nie jest prawda. Na Bałtyku jest pełno małych kabotażowców o zanurzeniu do 4 m np: St Pauli statek zanurzenie 3,9 m dł 92, szerokość 15 m Dwt 3219 Statek Saturn duński General Cargo ship dł 55 szer 9 m zanurzenie 3,2 m Kopersand dł 88 szer 13 m zanurzenie 3,5 m Dwt 3036 DANE AIS dł 82 szer 12 m zanurzenie 3 m Dwt 2309 Barbarossa dł 83 m szer 12 m zanurzenie 3,8 m DWT 3176 Ais dł 95/ szer 15 zanurzenie 4,2 Norwegia Dwt 4708 Beryl dł 108 m szer 15 m zanurzenie 3,5 m Dwt 3201 Celtic Mariner dł 88 m szer 12 m zanurzenie 3,2 m Dwt 3676 Hajeh Hesen dł 97 szer 17 m zanurzenie 4 m dwt 4570 Krempertor dł 87 m szer 13 m zanurzenie 3,6 m Dwt 3432 Wilson Caen dł 100 m szer 13 zanurzenie 3,6 Dwt 4451
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    2
    Gienek (2019-02-08)
  • @Gienek - Jesteś niezawodny-działaj dalej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    chcębyćoptymistą(2019-02-08)
  • @Gienek - weź wytłumacz jeszcze, te magnesy smoleńskie, co.
Reklama