UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Reklama w Elblagu
Rek

Na prostowanie zakrętów jeszcze trochę poczekamy

 
Elbląg, Na prostowanie zakrętów jeszcze trochę poczekamy
(fot. GDDKiA w Olsztynie)
Reklama

Drogowcy wyprostują „zakręty śmierci” na drodze krajowej nr 22 między Elblągiem a Fiszewem. Olsztyński oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad właśnie podpisał umowę na projekt przebudowy drogi. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z obecnym planem, inwestycja będzie gotowa w 2022 roku.

Już w lutym 2018 roku informowaliśmy, że Ministerstwo Infrastruktury zatwierdziło program przebudowy drogi nr 22, obejmujący między innymi odcinek Elbląg – Fiszewo. Wówczas przewidywano, że prace ruszą już w 2019 roku, ale te plany okazały się zbyt optymistyczne.
       Kilka dni temu olsztyński oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad poinformował, że podpisał umowę na wykonanie projektu inwestycji, co wykonawcom ma zająć 20 miesięcy. - Realizacja zadania przewidziana jest na lata 2021-2022. Ogłoszenie przetargu na roboty budowlane planowane jest pod koniec 2020 r.  Szacunkowy koszt zadania to 118,2 mln zł – informuje olsztyński oddział GDDKiA.
       W ramach modernizacji droga krajowa nr 22 na odcinku Elbląg-Fiszewo (długości 14 km) zostanie poszerzona do 7 metrów, zakręty skorygowane, a jej konstrukcja zostanie wzmocniona do nośności 115 kN/oś (co pozwoli na transport cięższych ładunków z elbląskiego portu). Dodatkowo zostaną przebudowane zjazdy z drogi oraz mosty, zostanie zmodernizowany system odwodnienia drogi, powstaną nowe zatoki autobusowe i chodniki.
       Trwa już modernizacja odcinka drogi nr 22 w okolicy Tczewa, od Czarlina do tzw. mostu knybawskiego oraz prace projektowe związane z modernizacją 4-kilometrowego odcinka między Królewem a Malborkiem.
      
RG
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama