Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Piątek 09-12-2016, imieniny Wiesława, Leokadii
 
Rek

UWAGA!

Najlepszy z czterech

Elbląg, Najlepszy z czterech Aleksander Huńko (fot. Damian Matwiejczyk).

30 września poznamy Elbląski Produkt Roku 2006. Niestety, swoje produkty do konkursu zgłosiły tylko cztery firmy. To pierwsza edycja konkursu, którego organizatorem jest elbląski oddział Naczelnej Organizacji Technicznej Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych przy udziale Urzędu Miejskiego, Starostwa Powiatowego oraz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.

- Celem konkursu jest wybór i promocja wysokiej jakości produktów wytwarzanych w firmach na terenie Elbląga i regionu. Produktów, które dzięki swoim walorom jakościowym, technologicznym i użytkowym skutecznie konkurują na rynku krajowym i zagranicznym – mówi Aleksander Huńko z elbląskiego NOT. - Do konkursu staraliśmy się wybrać znaczące w regionie firmy, które mają ciekawe wyroby czy produkty. Pomimo, że informacje o plebiscycie wysłaliśmy do przeszło stu firm i instytucji działających na terenie Elbląga i powiatu, naszą propozycję przyjęły tylko cztery z nich. Być może w przyszłym roku będzie więcej chętnych.
     O tytuł Elbląskiego Produktu Roku 2006 ubiegać się będzie wirtualna rekrutacja Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu, chleb witalny produkowany przez Piekarnię Raszczyk z Pasłęka, chleb rozmaitości z PSS Społem w Elblągu oraz piwo warzone w Browarze Braniewskim.
     Zgłoszone do konkursu produkty oceniane są specjalnie powołane komisje. Kryteria oceny to m.in.: jakość, estetyka, nowoczesność, niezawodność, trwałość, wartość i dynamika sprzedaży, możliwości handlowe i marketingowe, konkurencyjność, zgodność z normami ekologicznymi, atesty i certyfikaty jakości, udział sprzedaży produktu w całkowitym obrocie firmy (również zagranicą), główni odbiorcy produktu (krajowi i zagraniczni), uzyskane wyróżnienia, znaczenie cywilizacyjne i społeczne produktu oraz tworzenie nowych miejsc pracy.
     Nagrodą w plebiscycie, poza honorowym tytułem Elbląskiego Produktu Roku, jest statuetka wykonana przez elbląskiego artystę Romana Fusa. - Statuetka może być wykorzystana jako znak promocyjny firmy, a jej wizerunek może być umieszczony obok znaku towarowego firmy - dodaje Aleksander Huńko.
     Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas uroczystej gali w sobotę 30 września.
     

OK
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
Reklama