UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Nie ma chętnych na „park and ride”

 
Elbląg, Nie ma chętnych na „park and ride”
(fot. MS, archiwum portEl.pl)

Opracowanie dokumentacji dotyczącej modernizacji zajezdni tramwajowej i pierwszego w mieście parkingu typu „park and ride” może przeciągnąć się w czasie. Na pierwszy przetarg ogłoszony przez miasto nie wpłynęła ani jedna oferta.

Ratusz planuje stworzenie w okolicy dworca pierwszego w Elblągu parkingu „park and ride”, modernizację zajezdni tramwajowej przy ul. Browarnej i budowę ścieżki rowerowej w ciągu al. Grunwaldzkiej. Przygotowanie dokumentacji dla tych inwestycji ujęto w jednym przetargu, by zaoszczędzić na czasie i mieć szansę na dofinansowanie unijne z Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury z części przeznaczonej na tzw. „zrównoważony transport miejski”.
       Przetarg na opracowanie dokumentacji cieszył się zainteresowaniem firm, skierowały do ratusza pięć pytań w sprawie szczegółowych zapisów przetargu. Sugerowały m.in., by wydłużyć termin przygotowania dokumentacji z 30 czerwca na 30 października. Urzędnicy nie chcieli się jednak na to zgodzić, bo w przeciwnym razie miasto nie zdążyłoby złożyć wniosku o unijne dofinansowanie.
       W efekcie żadna z firm nie złożyła oferty i przetarg trzeba będzie powtórzyć.
       Same prace budowlane są zaplanowane do realizacji do 2019 roku. Miasto na modernizację zajezdni tramwajowej wraz z zakupem tramwajów zaplanowało w najbliższych trzech latach 11 mln złotych.
      
RG
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
  • przyjade autem zeby potem kupic bilet i jechac dalej komunikacja miejska ? co za baran to wymyslil
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    38 5
    (2017-03-06)
  • pomysł jest delikatnie mówiąc poroniony
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    29 5
    zssypt(2017-03-06)
  • park and ride, fajnie amerkancko, bajer językowy. TYLKO DLACZEGO NIE PO POLSKU, a, bo wieśniacko brzmi "zaparkuj i w drogę"
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    27 3
    (2017-03-06)
  • Obok ma być "zaje .. " mega WiaDukt - tam park&drive miałby sens(oczywista dla dojeżdżających do pracy np. w trójmieście). Ktoś chyba nie zrozumiał na czym P&D polega, albo po prostu rżnie głupa dla Marszałkowo-brukselkowej kasy?A na placu przydworcowym zostałby dotychczasowy "porządek". ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8 0
    ratuszowydemotywator...(2017-03-06)
  • W infrastrukturze planowanego wiaduktu na Zatorze taki P&D miałby sens(dla dojeżdżających koleją np. do trójmiasta), komuś się kierunki i idea P&D pokićkały coby tylko z marszłkowo-brukselkowej "pomocy" skorzystać?Punk dla biznesu za "chodzenie po ziemii". ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8 0
    ratuszowydemotywator...(2017-03-06)
  • Pomysl absuradalny!!! Nikt nie bedzie jechal samochodem, zeby wsiadac do tramwaju. To moze miec sens w, ale w ogromnych alomeracjach, zakorkowanych, zasmogowanych. Niech Ci ludzie w UM zaczna w koncu logicznie myslec. Inny durny pomysl jaki usluszalem od "wirtuozow" to liwidacja zatoczek autobusowych w Elblagu, aby spowolnic ruch.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    21 3
    gosc1(2017-03-06)
  • te 11 mln powinno trafić do Olsztyna, chętnie zostawię moje autko na Zatorzu, pospaceruję po olsztyńskim Starym Mieście a potem skoczę tramwajkiem do Galerii Warminskiej. Przenoszenie wielkomiejskich pomysłów do miast prowincjonalnych typu Elbląg to po prostu schizofrenia urbanistyczna.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    1 20
    mieszkanieczawady(2017-03-06)
  • Ohoho, Olsztyn to taka metropolia, że ojej takie samo zadupie jak i Elbląg, tylko rozciagniete na wiekszym terenie, tak czy siak pomysł niedorzeczny
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    16 0
    Tak tak(2017-03-06)
  • MARECKI Szkoda
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 4
    MARECKI(2017-03-06)
  • MARECKI Szkoda, bardzo szkoda. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 4
    MARECKI(2017-03-06)
  • Urzędnicza głupota zawsze mnie zadziwia
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12 0
    (2017-03-06)
  • elbląg to nie warszawa, tam taki pomysł się sprawdza, u nas będzie niewypał
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9 0
    (2017-03-06)
Reklama