Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Niedziela 19-11-2017, imieniny Salomei, Seweryna
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

11.11.2017 11.11.2017

Nie ma paniki z podpisami

Dodaj do
zakładek
Wersja
do druku
Podaj
dalej
2008-07-21
Aktualizowany 2008-08-05 15:10
Elbląg, Nie ma paniki z podpisami Podpis elektroniczny dla większości firm, to już konieczność.

11 lipca Prezydent podpisał nowelizację Ustawy o Informatyzacji Podmiotów Świadczących Zadania Publiczne dotyczącą obowiązku stosowania przy składaniu deklaracji ZUS bezpiecznego podpisu elektronicznego. Nowelizacja wydłuża okres przejściowy z certyfikatów dotychczasowych wydawanych w inspektoratach ZUS na certyfikaty kwalifikowane.

Po 21 lipca 2008 roku certyfikaty dotychczasowe ZUS nie będą wydawane. Wszyscy płatnicy składek ZUS, którym kończy się okres ważności certyfikatu ZUS, zobowiązani są do zakupu zestawu do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego.
     Wynika z tego, że firma, która posiada certyfikat ZUS, a jego data ważności upływa np. 22 września 2008 roku, nie otrzyma już nowego certyfikatu ZUS, tylko we wrześniu powinna zakupić zestaw z certyfikatem kwalifikowanym.
     W związku z dużym zapotrzebowaniem na takie certyfikaty w naszym regionie, firma SOFTEL podpisała z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych umowę na prowadzenie Punktu Rejestracji Polskiego Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum. Umożliwi on zainteresowanym osobom uzyskanie podpisu elektronicznego podczas jednej wizyty klienta w biurze SOFTEL-u.
     Wszelkie informacje można uzyskać w firmie SOFTEL przy ulicy Rybackiej 30a albo pod numerem 055 235 3976.

Anieze
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
Reklama