UWAGA!

Nowe marki w Centrum Handlowym „Ogrody”

 Elbląg, Nowe marki w Centrum Handlowym „Ogrody”
fot. arch. portEl

Rozbudowywane „Ogrody” wzbogacą się o najemców, wchodzących w skład grupy LPP. Firma CBRE Global Investors podpisała sześć nowych umów najmu na około 3000 mkw. powierzchni centrum, m.in. Mohito oraz Home&You.

Po rozbudowie obiektu w jego funkcjonującej dotychczas, zmodernizowanej części, zostaną otwarte salony odzieżowe House oraz Mohito. Natomiast w nowej części „Ogrodów”, mającej powstać w wyniku rozbudowy, oferta grupy LPP obejmie pozostałe marki, w tym Reserved (ponad 1200 mkw. na dwóch poziomach), Cropp Town oraz Home&You.
       W obecnych „Ogrodach” działają już sklepy Reserved (od 2003 r.), Cropp Town (od 2004 r.) i House (od 2003 r.). W rozbudowanym centrum wszystkie te salony zostaną powiększone, natomiast marki Mohito oraz Home&You zadebiutują na lokalnym rynku.
       Komercjalizacja „Ogrodów” jest na bardzo zaawansowanym etapie i finalizowane są umowy z kolejnymi potencjalnymi najemcami. W rozbudowanym CH „Ogrody” znajdą się najpopularniejsze w naszym kraju marki, w centrum pojawi się też wiele firm nieobecnych dotychczas na lokalnym rynku. Wśród nowych najemców „Ogrodów” znajdzie się dwupoziomowy salon marki H&M (1600 mkw.), supermarket drogeryjny Rossmann (482 mkw. na parterze), salon z odzieżą damską Camaieu (250 mkw. na parterze) oraz wiele innych oczekiwanych w Elblągu marek. Oferta rozrywkowa „Ogrodów” wzbogaci się o wielosalowe kino, restauracje i kawiarnie.
       Rozbudowa obiektu rozpocznie się w trzecim kwartale bieżącego roku, a jej zakończenie planowane jest na przełom 2013 i 2014 r. Powierzchnia najmu „Ogrodów” po rozbudowie powiększy się ponad dwukrotnie i wyniesie 43 500 mkw. Zyskają one charakter centrum regionalnego. Na dwóch poziomach zostanie zlokalizowanych około 130 sklepów i punktów usługowych. Dla klientów rozbudowanego centrum zostanie przeznaczonych 1 260 miejsc na trzypoziomowym parkingu.
       Oferta centrum powiększy się o 75 lokali handlowych i usługowych (do łącznej liczby ok. 130). Obecność multipleksu, restauracji i kawiarni sprawi, że CH „Ogrody” stanie się istotnym miejscem rozrywki w mieście.
       „Ogrody” to jeden z pionierskich w naszym kraju projektów wykorzystania potencjału i podnoszenia wartości centrów handlowych pierwszej generacji poprzez ich przekształcanie w nowoczesne i wielofunkcyjne obiekty. Taka tendencja od dłuższego czasu jest widoczna na światowych rynkach.
       Za rozbudowę i komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma ACTEEUM Central Europe, która działa na zlecenie inwestora CH „Ogrody” – CBRE Global Investors.
      
      
       ***
      
       Centrum Handlowe Ogrody działa od 2002 r. Obecnie oferuje 17 500 mkw. powierzchni, mieści się w nim 55 sklepów i punktów usługowych. Klienci mogą korzystać z ponad 900 miejsc parkingowych.
      
Renata Wozba, mediadem consulting

Najnowsze artykuły w dziale Gospodarka

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
Reklama