Czwartek 13-12-2018, imieniny Łucji, Otylii
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Nowy szef Żeglugi

Przywrócenie żeglugi małymi statkami elektrycznymi do Iławy i Starych Jabłonek, budowa bazy turystycznej w Ostródzie i stworzenie filii w Elblągu - to plany nowego dyrektora Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej Stanisława Bielińskiego.

Kolejne wiąże się z zapowiadanym przekopem Mierzei Wiślanej i rozszerzeniem związanych z tym usług turystycznych.
     Stanisława Bieliński obejmie obowiązki w najbliższych dniach. W ostatnich latach dyrektorem Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej był zmarły tragicznie w ub. roku Waldemar Nalewajko.
     
Mira Stankiewicz - Telewizja Elbląska
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • WojŁawrynowicz Mam nadzieje ze monopol Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej zostanie wreszcie przełamany i na Kanale Elbląskim będą kursowały tanie,ciche i nowoczesne tramwaje wodne. A bilety z Elbląga do Buczyńca nie będą kosztowały 70 zł, a najwyżej 10 - 15 zł.( Bilet na rejs Gdynia – Hel kosztuje 10 zł)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    WojŁawrynowicz(2007-01-09)
  • P. Wojciechu masz Pan w Elblągu nowoczesny i ekologiczny tramwaj wodny "Nowa Hanza" za ponad 700 tys. złotych a na dodatek tanie bilety. Stoi w krzakach na Bryzie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Jol(2007-01-09)
  • Liniowiec "Nowa Hanza " zarobił taka kasę w sezonie że już niedługo zbuduje się kolejne flagowe jednostki . Brawo pomysłodawcy i realizatorzy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    majtek(2007-01-09)
  • Woju ~ czy zdradzisz nam przesłankę, na której oparłeś swą nadzieję?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    rwel(2007-01-09)
  • WojŁawrynowicz Rwel – ze smutkiem stwierdzam,że moja Mama, chociaż o tym nie wie. Ma na drugie imię Nadzieja. Bo czyją matką jest Nadzieja? A ja głownie na niej opieram swoje przesłanki i wiarę w zdrowy rozsądek. POZDRAWIAM
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    WojŁawrynowicz(2007-01-10)
  • hanza - zrobiona przez pewna firme , ktora wygrala przetarg bo dala cene nie mozliwa do przebicia , oczywiscie cena wzrosla o dobre kilkadizesiat proc , w stosunku do innych ofert , budowa statku przedluzona o kilka miesiecy , no i jeszcze wady techniczne :) to jest wlasnie elblag ...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2007-01-10)
  • Woj ~ prócz staregoŻartu, przytoczyłeś jedynie swą wiarę w zdrowy rozsądek.. nawet nie masz pojęcia, jak wiele jej miałem..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    rwel(2007-01-10)
  • Fantazje Pana Ławrynowicza doprawdy zdumiewają. Tramwaje wodne, żegluga torem wodnym przez Mierzeję i Zalew Wiślany, który jest średnio 3-4 miesiące w roku zamarznięty itd., dobre, he,he,he. Może niech Pan Ł. sobie poczyta coś o Kanale Elblaskim, o wózkach, którze przewożą statki przez pochylnie,i o bezwzględnych ograniczeniach tych statków typu waga, szerokość, długość i wysokość. Jeżeli jeden tramwaj niskopodłogowy w Elblągu kosztował 5.000.000 złotych, to niech sobie Pan wyobrazi ile by kosztował taki "tramwaj", kto za niego by zapłacił, i kiedy koszta budowy by się zwróciły, w sytuacji, gdy proponuje Pan 10 złotych za bilet. A turystyka na Kanale to 95 % Niemcy, czyli turystyka w większości tzw. nostalgiczna, a minęło już 62 lata od zakończenia wojny i jest pytanie jak długo jeszcze ci "nostalgiczni turyście" będą żyli ? O problemach żeglugi na Kanale Elblaskim niech Pan porozmawia po 1.05.2007 (inauguracja sezonu na kanale) z kapitanami tych stateczków, załogami, strażnikami rezerwatu jez. Druzno itd. Ale na litość Boską - niech nie pisze Pan bzdur !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    Poch. Buczyniec(2007-01-10)
  • no niech bilety bedą po10 zł marynaże bedą pływać za darmo zamiast paliwa będą lać kujawski .a opłaty do portu same sie zrobią.i tak w dwalata pożegnamy ŻEGLUGE PO KANALE.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2007-01-10)
  • WojŁawrynowicz Poch. Buczyniec. Po pierwsze bilety z Gdyni na Hel na rejs statkiem (pełnomorskim droższym w eksploatacji od tramwajów wodnych wielokrotnie) naprawdę kosztują 10 zł. Po drugie tramwaje wodne są wielokrotnie tańsze w utrzymaniu niż te stare wielkie, paliwożerne, głośne ,o dużym zanurzeni i drogie w utrzymaniu i eksploatacji krypty kanałowe. Po trzecie tramwaje wodne można używane tanio kupić w Holandii lub Chinach.(ciekawe projekty zrobiła też stocznia w Iławie NTW 15 -14,72m/3,20m zanurzenie 50cm- 2 ludzi załogi + 50 pasażerów i były wielokrotnie tańsze niż elbląskie ogórki) Po czwarte horrendalne ceny po 70 i 80 zł na kanale to wynik monopolu. I z stąd główni klienci to Niemcy, bo reszty nie stać!!! A zainteresowanie jest wielkie. Po piąte o pochylniach, kanale i parametrach pochylni wiem sporo (najwęższa ma 3,28m o ile dobrze pamiętam). Po szóste mam wrażenie ze mało wiesz o „Programie rozwoju Turystyki w obszarze kanału Elbląskiego i Pojezierza Iławskiego” i o pilotażowym Programie Leader + „Łączy Nas Kanał Elbląski” www.portel.pl .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    WojŁawrynowicz(2007-01-10)
  • zuzycie paliwa w nowych i starych statkach jest podobne , silniki sie nie roznia miedzy soba tak bardzo jak samochodowe - oczywiscie jest postep - ale nie az taki jak w autach , poza tym sprzet z chin czy holandi nie da rady plywac po kanale jest po prostu za delikatny , nawet czasami statki ktore plywaja juz kilkadizesiat lat i sa odremontowane dokladnie zmieione maja silniki waly napedowe i sruby maja czasami problem z zamulonym zarosnietym kanaalem ktorego od lat nikt nie oczyszczal , poza tym koszt , transportu tramwaju z chin i holandi - w czesciach oczywiscie bo nikt tego nie zlozy tam w calosci i nie przetransportuje ( droga morska odpada silniki za slabe , wypornosc sterownosc tez nie nadaje sie na morze , no i czesci trezeba zlozyc tu w polsce wiec najedno wyjdzie , choc znam firmy ktor zrobily by to tanio i dokladnie , tak wiec nie jest to takie proste jak panu by sie wydawalo . poza tym trzeba dostac klase prs zeby dostac ubezpieczenie , a na chinski chlam nie tak latwo
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    znajacy sie na statkach(2007-01-10)
  • WojŁawrynowicz Rwel To jest kwestia złamania monopolu na kanale. Pierwsze jaskółki już są. A prywatnie Ci powiem, że czasem, tez mam dość udowadniania ludziom spraw oczywistych. – Wszędzie na świecie turystyka się rozwija i opłaca. Tylko my mając atrakcje na poziomie światowym nie przekuwamy ich na miejsca pracy i promocje regionu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    WojŁawrynowicz(2007-01-10)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Naszywka GODŁO
Ręcznik z haftem
Polar z haftem
T-shirt biały z Twoim nadrukiem DTG PROMOCJA