UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Głównym kryterium powinna być JAKOŚĆ rozwiązania, a nie CENA. Kiedy wreszcie decydenci zrozumieją, że w tanich tenisówkach nie przebiegną maratonu. Chciałbym znać nazwiska i argumenty tych ludzi, którzy chcą taniochę, którą szybko trzeba będzie naprawiać. Zasada: ZROBIĆ RAZ, ALE DOBRZE.
  • jest przykład: wiadukt europejski, a już trzeba było poprawiać dylatację, drugi wiadukt koło Kazimierzowa, już trzeba było wymieniać filary, dylatacja jak na zaoranym polu! trzeci wiadukt do MALBORKA, TRZEBA BYŁO ROZWALIĆ W CAŁOŚCI. Myślcie ludzie o wspólnych kosztach. Wybierajcie najtańsze, najgorsze rozwiązania, ale podpiszcie się pod nimi.
  • W głowie mi się nie mieści, żeby za odpowiedź czy taniej jest wybudować wiadukt czy też wydrążyć tunel oraz które rozwiązanie jest odpowiedniejsze w tym miejscu, zapłacić 560 tysięcy. Najlepsze byłoby gdyby różnica w cenie tych inwestycji okazała się rzędu 100 tysięcy hehhe:)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    BoliMnieGłowa(2016-03-22)
  • na niemieckich planach bedzie sprawniej
  • HEHE element tam był z 20 lat temu, zatrzymałeś się w czasie????albo tak. .kiedy ostatnio byłeś na Zatorzu :) ? jak tak czekasz na emigrantów to może zaprosisz ich do siebie?:)
  • Zatorze już dawno nie jest "elementem". Może nie wliczając baraków. Na zatorzu mieszkają ludzie młodzi, wykształceni- nie rzadko zapewne lepsi od ciebie i ludzi z twojej dzielnicy. Nie wrzucaj wszystkich do swojego wora- bo możesz kogoś urazić.
  • Hipokryzja Unii i rządzących jest powalająca. System żeglugi śródlądowej w Polsce był opracowany i wykonany w latach 70tych 8dziesiatych. I to właśnie Unia go zablokował, a teraz chce sobie przypisać chwałę! Mieliśmy porty, stocznie rzeczne, szkoły szkolące marynarzy śródlądowych. Wszystko rozwalono. Teraz wielcy odkrywcy!
  • 560 tys. zł. nie powinno miasto płacić, tylko ci radni którzy chcieli wykopać tunel, czyli komuniści.
  • za te pieniądze to powinien być projekt i kosztorys a tak ciągle wydają miliony na głupie opracowaniu nic nie dające, ale kumple zarobią
  • ludzie nie liczcie na to to tylko kamuflaż i odwrócenie uwagi społeczeństwa od innych spraw jak za dużo szumią trzeba obiecać i na dwa lata znowu spokój jak za komuny propaganda nade wszystko teraz miasto kupi 2 budynki pzu a wiadukt???? zbierajcie pieniadze potrzebna wielka orkiestra i koncert na dwa świerszcze
  • Teraz będą odbywać się zjazdy odczyty, konferencje na temat tunel czy wiadukt oddziaływanie na srodowisko i ruch kołowy debaty pomiary i duzo ludzkiej wiary że kiedyś to coś powstanie. Później jak zdobyć pieniądze na budowę hektolitry kawy i żarcia oraz podział ról miedzy kolesiami za pseudo odczyty i konferencje powołanie biura budowy oczywiście 3 lata przed wykonaniem i ciepłe pensyjki wysokie premie itp tak jak było ze stadionem w Warszawie i ludzka nadzieja to nasza cecha narodowa ZOBACZCIE ILE LAT WYTRZYMAŁ WIADUKT NA MALBORK PIENIĄDZE POSZŁY NIE W BETON TYLKO DO KIESZONKI
  • DLACZEGO WIADUKT a nie tunel? Dlaczego nikt a zwłaszcza autorzy tego kalekiego opracowania nie wzięli pod uwagę wariantu TUNEL (do dyskusji - w ciagu Malborskiej czy Lotniczej?) - co przyznali juz w poprzednich publikacjach ntt; przecież nikt nie zrobił RZETELNEGO badania - bo ten przedstawiony wariant szkic jest dobry ale tylko na papierze - w realu bardzo małe ciasne ronda, ostre łuki i strome zjazdy kładą ten projekt; a dodatkowo - czy ktoś konsultował z mieszkańcami sprawę uczynienia ze spokojnej i wąziutkiej ul. KILIŃSKIEGO - głównej przelotowej arterii Zatorza; również zastrzeżenia budzi przebieg potężnych nasypów ziemnych i wiaduktu nad peronami dworca - jesli już to przewidzieć należało bezposrednie schody czy windy z peronu na wiadukt - bardzo słaby projekt i tyle!
Reklama